نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آمریکا می‌کوشد تا از طریق داعش به عنوان یک اهرم فشار بر گرده‌ی مردم افغانستان به اهدافش راه پیدا کند و خواسته‌هایش را بر مردم افغانستان تحمیل کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ 15 October 2021

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آمریکا می‌کوشد تا از طریق داعش به عنوان یک اهرم فشار بر گرده‌ی مردم افغانستان به اهدافش راه پیدا کند و خواسته‌هایش را بر مردم افغانستان تحمیل کند.
داعش به اهرم فشار آمریکا بر علیه افغانستان تبدیل شده است
حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آنچه می‌تواند ظهور را رقم بزند رفتار ما شیعیان است که در این زمینه باید دقت کنیم؛ چرا که طبق آیات، هرگز سرنوشت ما انسان‌ها تغییر نمی‌کند مگر زمانی که رفتارهایمان تغییر کند.

وی افزود: اگر رفتارهایمان تغییر کرد، سپاسگذار شده و کفران نعمت را کنار گذاشتیم مسئله ظهور محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با انتخابات عراق عنوان کرد: از آن جهت که سرنوشت جمهوری اسلامی با کشورهای منطقه و به ویژه کشورهای مقاومت پیوند خورده است طبیعتا مسئله انتخابات بسیار برای ما مهم می‌باشد.

وی افزود: نگاه راهبردی نظام، متمرکز بر خود مردم است که چه تصمیمی خواهند گرفت به همین دلیل عرض می‌کنم که جریان‌های سیاسی و قومیتی طرف مقابل جمهوری اسلامی نیست و بهترین اقدام ما متحدسازی جریان‌ها و گروه‌های مختلف شیعی است‌ تا در جهت رسیدن به اهداف عالیه در کنار هم قرار بگیرند.

موسوی‌فرد ضمن محکومیت جنایات اخیر در حق مردم مظلوم افغانستان بیان کرد: با تمام وجود به شهیدان نماز جمعه افغانستان ابراز تکریم و احترام می‌کنیم.

وی افزود: آمریکا می‌کوشد تا از طریق داعش به عنوان یک اهرم فشار بر گرده‌ی مردم افغانستان به اهدافش راه پیدا کند و خواسته‌هایش را بر مردم افغانستان تحمیل کند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: واکسیناسیون باید به صورت حداکثری ادامه یابد و مردم استقبال کنند؛ باور کنید تنها راه مقابله با تمام بیماری‌های واگیر طی سالیان گذشته واکسیناسیون بود.

وی افزود: تا به این لحظه حجم بالایی تزریق شده که انشالله بقیه دوزها نیز با مراجعه مردم تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن اشاره به آستانه ورود به فصل بارندگی و معضلات فاضلاب اهواز گفت: مسئولان باید خودشان را به گونه‌ای آماده و مهیا کنند که با مسائل پیش آمده در سال‌های گذشته مواجه نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار