مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تداوم واکسیناسیون دانش آموزان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال استان واکسینه شده اند.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ 18 October 2021

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تداوم واکسیناسیون دانش آموزان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال استان واکسینه شده اند.

کوروش مودت در یک برنامه تلویزیونی اظهارداشت: تلاش می کنیم که شرایط را برای بازگشایی مدارس مهیا کنیم لذا از دانش آموزان انتظار داریم هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی افزود: اکنون مدارس روستایی و عشایری و دروس کارگاهی و پودمانی هنرستان‌های استان به صورت حضوری در حال برگزاری است همچنین فعالیت مدارس کم جمعیت از نیمه اول آبان ماه به صورت حضوری آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدیران مدارس باید با هماهنگی انجمن اولیا، شورای مدرسه و شورای سلامت مجوز برگزاری کلاس به صورت حضوری را دریافت کنند.

وی با اظهارامیدواری برای راه اندازی به موقع مدارس با حمایت های اولیا و مسوولان استان افزود: در حال حاضر دانش آموزان پایه های ابتدایی مجاز هستند که در طول هفته یک روز در مدارس حاضر شوند که برخی از مدارس این کار را انجام داده‌اند.

مودت با اشاره به بازگشایی مدارس زیر ۳۰۰ نفر از نیمه اول آبان گفت: بازگشایی مدارس به این شکل نیست که دانش آموزان تمام طول هفته را به مدرسه بروند بلکه ممکن است بر اساس شیوه نامه های بهداشتی ۲ تا سه روز به مدرسه بروند.

تاکنون بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

اکنون ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار