امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان:
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، استراتژی مجموعه را توجه ویژه به حوزه رفاهی کارکنان دانست.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 19 November 2021

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، استراتژی مجموعه را توجه ویژه به حوزه رفاهی کارکنان دانست.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، صبح امروز ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ امین ابراهیمی مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و هیات همراه ضمن بازدید از اماکن ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، نسبت به تکمیل فضاهای نیمه تمام آن در جهت بهره مندی کارکنان تلاشگر مجموعه از امکانات رفاهی و تفریحی، دستور پیگیری ویژه صادر نمود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته رفاهی اظهار داشت: از این کمیته انتظار می رود با تمام توان برنامه های متنوعی برای افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده بزرگ فولاد پیشنهاد نماید. در همین راستا به حوزه منابع انسانی نیز تاکید شد، با تکمیل سالن نمیه کاره ۵۰۰۰ متری ضلع شرقی ورزشگاه، علاوه بر ایجاد موزه فولاد و ورزش، مرکز تفریحات سالم فرهنگی را برای استفاده کارکنان و خانواده ها ایجاد نمایند. این طرح باعث می شود در طول سال همکاران بتوانند ضمن بازدید از محیط زیبای ورزشگاه، اوقات فراغت خانواده و فرزندان شان را پر کنند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، با دستور مدیرعامل عملیات مطالعات و انعقاد قرارداد ایجاد مرکز فرهنگی تفریحی ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نیز از سوی شرکت توسعه اقتصادی وفا آغاز شده است. طبق این طرح، مرکز مدنظر در فضای ۵۰۰۰ متر مربع با تجهیزات تفریحی جدید و مدرن شامل: بولینگ، بیلیارد، اسکواش، گلف سالنی، صخره نوردی سالنی، بخش بازی‌های مجازی و کامپیوتری و مرکز خلاقیت کودکان راه اندازی خواهد شد. با ایجاد موزه فولاد خوزستان و ورزش در کنار تفریحات فضای باز، امکان سرویس دهی به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سال امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار