کد خبر: ۱۰۲۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 08 January 2022

مرکز نظارت ، ارزیابی ، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی

اولین کارگاه هم اندیشی و مهارت افزایی روسای ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق جنوبی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقاء سطح مهارتی و دانش افزایی روسای ادارات بازرسی و رسیدگی به شکایات ، با حضور معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات ، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق جنوبی و روسای ادارات مناطق 1 ، 4، 6، 9، 10، 11، 12 به میزبانی اداره کل نظارت ، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه 9 ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از تلاش‌های همکاران شاغل در ادارات کل و معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات ، وفات حضرت زهرا (س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت عرض کرد و از خداوند متعال خواست که همگی رهروران شایسته ای برای ائمه و شهیدان باشند.
سیدموسی موسوی در ادامه با قدردانی از دکتر ملکی تبار و دکتر محمدی رئیس و قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر برگزاری چنین جلسات مهم و ارزشمندی که سبب افزایش سطح کار در ادارات چهارگانه منطق خواهد شد به ارائه آماری از اقدامات انجام شده و درحال منطقه نه پرداخت و آنها را حاصل دسترنج همکاران و حمایت های مسئولین دانست و افزود : تا کنون کارهای بسیار مهمی از سوی همکاران ما با حمایت و پشتیبانی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در سطح استان های خوزستان و ایلام صورت گرفته و همکاران ما نسبت به رفع مشکلاتی اقدام نموده اند که سالیان سال رفع نشده بودند و اگر پیگیری و اقدامات تخصصی در این خصوص انجام نمی شد ، مشکلات موجود همچنان به قوت خود باقی می ماندند.
علی اکبر ثابتی سرپرست معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات نیز ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سردار سلیمانی از حضور همکاران مناطق جنوبی و همچنین میزبانی اداره کل منطقه نه قدردانی کرد.
وی به لزوم برگزاری چنین کارگاه هایی که موجبات هم اندیشی و ارتقا سطح کیفی و کمی ادارات چهارگانه مرکز را فراهم می کند اشاره و ابراز امیدواری کرد که با وحدت رویه و انسجام بالا ، موجبات ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.
ثابتی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه مبدا که با هدف رسیدگی به پیشنهادات و شکایات دانشجویان ، استادان، کارکنان و مخاطبان دانشگاه آزاداسلامی راه اندازی شده ، این سامانه را پل ارتباطی بین مخاطبان و مسئولان دانست که لازم است بصورت مستمر مورد نظارت قرار گیرد و خواستار توجه هر چه بیشتر روسای واحدها به موارد مطرح شده در کارتابل خود شد.
در ادامه نیز مواردی از جمله لزوم بررسی و پاسخگویی صحیح و به موقع به نامه ها و مکاتبات ، چگونگی برگزاری جلسات مصاحبه ، لزوم رصد دقیق فضای مجازی و همچنین محیط های پیرامونی واحدها ، نصب بنر سامانه مبدا در محوطه و لینک آن در وب سایت واحدها از سوی سرپرست معاونت بازرسی و رسیدگی به شکایات مطرح و مورد تبادل نظر حاضران قرار گرفته شد.
پس از وی نیز مهدی یوسفی مدیر مناطق جنوبی معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات به بررسی شاخص های مختلف بازرسی و پاسخگویی به شکایات پرداخت و توضیحات لازم را در خصوص نحوه تکمیل و همچنین مستندات مورد نیاز هر شاخص و و بند ارائه نمود.
شایان ذکر است این نشست با هدف هماهنگی هرچه بیشتر روسای ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات ، هم اندیشی و انتقال تجربیات در زمینه ها و موضوعات ادارات بازرسی و پاسخگویی به شکایات به صورت کارگاه یک روز و در دو زمان صبح و عصر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار