اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که عبدالعلی علی عسکری رئیس سابق سازمان صدا و سیما، جایگزین ربیعی و به مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس برگزیده شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 10 January 2022

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که عبدالعلی علی عسکری رئیس سابق سازمان صدا و سیما، جایگزین ربیعی و به مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس برگزیده شده است.

از علی عسکری بعنوان یک مدیر فرهنگی_رسانه‌ای یاد می شود که از حتی یک روز سابقه مدیریتی در صنعت و پتروشیمی بی بهره است.

پیش از این از صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون بعنوان محتمل ترین کاندیدای سکانداری هلدینگ خلیج فارس یاد می شد؛ و حتا شنیده می شد که حکم این مدیر باسابقه خوزستانی نگارش شده است.

آخرین خبرها از فشار لابی اصفهانی (که غالبا از مدیران چهار فصل و حاضر در همه دولتها برخوردار است) برای جلوگیری از راهیابی یک مدیر خوزستانی به کرسی هلدینگ عظیم خلیج فارس حکایت داشت.

شنیده می شود که فردا بصورت رسمی تکلیف سکانداری هلدینگ خلیج فارس مشخص شده و مدیر عامل جدید، شنبه هفته آینده در مجمع عمومی هلدینگ حضور پیدا خواهد نمود.

این پرسش مطرح است که با توجه به اینکه خوزستان قطب صنعت نفت و پتروشیمی می باشد؛ مجمع نمایندگان، استاندار و مسئولین و ذی نفوذان خوزستانی برای انتصاب ضابطه مند یک مدیر خوزستانی به هلدینگی که سیاست های مدیریتی آن ارتباط مستقیم با حیات و ممات این استان دارد؛ چه گامی برداشته اند؟

آیا مانند موضوعاتی از قبیل آب و محیط زیست، قافیه را باخته و دچار تشتت و بی خیالی هستند؟

۱۵ شرکت انرژی، پتروشیمی و شرکت خدماتی تابع؛ و ۲ پتروشیمی وابسته به هلدینگ عظیم خلیج فارس است.

منبع: هور خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار