فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان عنوان کرد
کد خبر: ۱۰۲۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 11 January 2022

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با انتقاد از رعایت نشدن پروتکل‌ها در مطب‌های پزشکان، گفت: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌های پزشکان، چشمگیر و نگران‌کننده است.

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۱ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هر چند خوزستان در وضعیت آبی قرار دارد اما این وضعیت نباید ما را دچار غفلت کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسیناسیون و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی باید در دستور کار باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: تعداد تاخیری‌ها در تزریق دوز دوم واکسن کرونا در استان خوزستان قابل ملاحظه است که باید فرمانداران این افراد را احصاء کنند  و با برقراری تماس، از آن‌ها برای دریافت واکسن دعوت شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از طرح شهید سلیمانی به منظور تقویت این طرح بیان کرد: پیش از این مقرر شده بود رنگ‌بندی مناطق دارای پوشش کم واکسیناسیون مشخص و در این نقاط تیم سیار واکسیناسیون مستقر شود.

حیاتی با انتقاد از رعایت نشدن پروتکل‌ها در مطب‌های پزشکان، تصریح کرد: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب پزشکان، چشمگیر و نگران‌کننده است. معاونت درمان و نظام پزشکی در کنار دیگر دستگاه‌ها باید با حفظ کرامت پزشکان، بازرسی‌ها را انجام دهند و هفته آینده گزارش افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شود.

وی با بیان اینکه شاهد تفاوت گزارش‌ها خوداظهاری با بررسی‌های میدانی هستیم، گفت: ما دنبال ارائه آمار خوب نیستیم و واقعیت میدان را می‌خواهیم تا بر این اساس تصمیم‌گیری شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونا بر قوانین عادی، ارجح و لازم‌الاجرا است. بر اساس تفوض اختیار حضرت آقا به ستاد ملی مقابله با کرونا، مصوبات این ستاد در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است.

وی افزود: کنترل هوشمند محدودیت‌های کرونا در حال اجرا است و در حال حرکت به سمت زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: در عالی‌ترین سطح با دستگاه‌های کم‌کار در اجرای مصوبالت برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها: کرونا ویروس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار