کد خبر: ۱۰۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 12 January 2022

به گزارش معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان خوزستان سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار اظهار داشت:
با توجه به فعالیت حداکثری مراکز تزریق واکسن کووید 19 در سراسر کشور و توجه ویژه نیروهای مسلح به حفظ سلامتی مشمولان حین خدمت سربازی، لذا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت و یا متقاضیان ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) حتما می بایست برای تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان اعزامی بهمن ماه سال جاری به بعد برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرونا هستند.

سرهنگ موسوی تبار بیان داشت: متقاضیان اعزام به خدمت و معافیت پزشکی نیز برای ثبت درخواست خود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا هستند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مشمولان می بایست با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن اقدام کنند و بعد از تزریق واکسن کرونا به سامانه سلامت مراجعه و کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.
لذا از هم استانی های عزیزمون در استان شهید پرور خوزستان تقاضا داریم توجه ویژه به این موضوع داشته و کلیه مشمولین گرامی در روز اعزام حتما کارت واکسن بارکد دار خود رو همراه داشته باشند ،، و در ورودی پادگانهای آموزشی این موضوع کنترل می‌شود ،،،

گفتنی است؛ مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار