کد خبر: ۱۰۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 18 January 2022

 


سردار «مرادحاجتی» گفت: جشنواره «رسام» محفل هنرمندان استکبارستیز جهان خواهد بود؛ به‌شرطی که همه کمک کنیم تا کیفیت و کمیّت این رخداد به بهترین شکل ممکن به افکار عمومی و در سطحی گسترده منتشر شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۹۲تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ - 17January 2022
جشنواره «رسام» محفل هنرمندان استکبارستیز در جهان خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست خبری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» امروز (دوشنبه) با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «افشار پرویزی بابادی» مدیر خانه مطبوعات خوزستان و دیگر نمایندگان رسانه‌های استانی و ملی، در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این جلسه با تشریح برنامه‌های جشنواره و اقدامات لازم برای میزبانی اهواز از این رخداد بین‌المللی، اظهار داشت: رسانه‌ها باید هوشیار باشند و تلاش کنند که این همه اخبار منفی از استان منتشر نشود؛ در حالی که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بزرگی در خوزستان وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی این جشنواره را یک نهال رو به رشد دانست و افزود: جشنواره رسام به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل می‌شود که همه از برگ و ساقه و محصول شیرین و مفید آن بهره خواهند برد و رسانه‌ها به‌عنوان باغبان این نهالستان باید در رشد و تکامل این نهال قلم بزنند و قدم بردارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به اهمیت و جایگاه ارزنده این استان در رخداد‌های ملی اشاره کرد و گفت: قابلیت و ظرفیت فرهنگی و هنری پایتخت دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ اما این قابلیت باید با انجام رخداد‌های مهمی همچون جشنواره «رسام» محقق شود و جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای خوزستان از این بستر‌ها نهایت بهره را ببرند.

وی با اعلام حضور آثار متعدد از ۷۴ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»، متذکر شد: این جشنواره ویترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و نیاز است که دبیرخانه آن با قدرت هر چه تمام‌تر در خوزستان به فعالیت خود ادامه دهد.

سردار مرادحاجتی از حضور و اعلام آمادگی رسانه‌های استان خوزستان برای پوشش حداکثری آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» تقدیر و خاطرنشان کرد: این جشنواره محفل هنرمندان استکبارستیز جهان خواهد بود؛ به‌شرطی که همه کمک کنیم تا کیفیت و کمیّت این رخداد به بهترین شکل ممکن به افکار عمومی و در سطحی گسترده منتشر شود.

آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» ۲۹ دی در سالن همایش‌های بین‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان واقع در اهواز، با حضور داوران، برگزیدگان و مدعوین لشکری و کشوری و همچنین چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار