کد خبر: ۱۰۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 22 May 2022

جناب آقای دکتر رئیسی «فرمانده میدان اقتصادی کشور است .

دکترعلیرضا رکنی" حمایت از اقدام شجاعانه رئیس جمهور در خصوص اصلاحات اقتصادی کشور را،نیاز مند حمایت و همراهی همه ایرانیانی دانست که دغدغه سرافرازی کشور را دارند .
*ایشان باابراز تاسف خاطرنشان کردند:«دنیای رسانه ،دنیای غیر واقعی جلوه دادن حقایق،دنیای ممکن نمودن غیر ممکن ها ،دنیای خائن نمایش دادن هر خادم به ملت،و خادم نمایش دادن هر خائن به ملت است.»*
ایشان افزودند:اکنون دشمنان این اصلاحات اقتصادی ، مغرضان داخلی ، رانت خوارانی که منافع خود را از دست داده اند و دشمنان خارجی ، در یک جبهه حضور دارند و تلاش می کنند با استفاده از همه توان و امکانات و شبکه های رسانه ای خود مانع موفقیت این طرح بزرگ اقتصادی شوند که به فضل خداوند تاکنون در این خصوص نیز شکست خورده اند .
متاسفانه در میدانی دیگر برخی از متولیان و همچنین افراد و مجموعه ها با کوتاهی در انجام وظایف محوله ، ترجیح دادن منافع شخصی بر منافع کشور در حقیقت به گونه ای مبادرت به دزدی و پایمال نمودن حقوق مردم می کنند .
لذا، شایسته است همه مسئولین و متولیان که صندلی خدمت به مردم به آنان سپرده شده است صادقانه و با همه توان به رئیس جمهور محترم به عنوان فرمانده میدان اقتصادی کشور ، در اجرای این تحول بزرگ، یاری رسانند ،در غیر اینصورت مرتکب خیانت شده اند و می‌بایست به عنوان دزدان سلب اعتماد ، آسایش و سفره مردم محاکمه شوند.
بدیهی است تولیدکنندگان ، مجموعه ها و افرادی که در زنجیره تولید تا فروش‌ کالا و اجناس به مردم فعالیت می نمایند در صورتی که خارج از مصوبات و دستور العمل های ابلاغی دولت اقدام به گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای خود به مصرف کنندگان نمایند در جایگاه دزدان سفره مردم قرار خواهند گرفت و باید با آنان نیز شدیدترین برخورد توسط مراجع قانونی انجام شود .
ظلم و گناهی بالاتر از آن نیست که برخی با زیاده خواهی و سوء استفاده از شرایط کنونی بدور از اخلاق اسلامی و انسانیت با افزایش قیمت و گرانفروشی ، تطاول و دست اندازی به جیب و سفره مردم دزدی نمایند .
امروز بیش از هر زمان دیگر صیانت از حقوق مردم و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه ضروری است که رئیس جمهور محترم و امین میبایست بدون اغماض با مسئولین و متولیان در بدنه دولت و افراد و مجموعه هایی که در زنجیره واردات ، تولید تا فروش و عرضه‌ محصولات و کالا به مردم کم کاری ، تخلف و تضییع حقوق نموده برخورد نمایند .
دکترعلیرضارکنی در پایان بر اعلام آمادگی ستاد مردم ایران " سما "
با ظرفیت و پتانسیل بالای خود در حوزه های داخلی و بین المللی و آمادگی هر گونه مساعدت در تمامی بخش ها ( بالاخص موضوعاتی که در هر یک از وزارتخانه های محترم تاکنون لاینحل بوده ، با هدف برداشتن باری از دوش دولت و تاثیر آن در زندگی مردم ) جهت حل مشکلات و رفع نیاز های کشور در شرایط حساس کنونی،خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار