استاندار خوزستان با اشاره به تصویب ۱۴ برنامه برای ایجاد ۶۰ هزار شغل در استان گفت: تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام و مشخص شد که هر دستگاه چه سهمی در اشتغال دارد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 23 May 2022

صادق خلیلیان عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خوزستان اظهار کرد: این کارگروه برای استان بسیار مهم است چون یکی از معضلات خوزستان نرخ بیکاری بالا است با وجود اینکه ظرفیت‌های مختلفی در استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر تولید بر پایه «دانش و اشتغالزایی» در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خوزستان ۱۴ برنامه برای اشتغالزایی ۶۰ هزار نفر تعریف شده و مورد تصویب قرار گرفت.

خلیلیان گفت: کارگروه‌ها باید طبق برنامه گزارش‌های خود را ارائه دادند و تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام و مشخص شد که هر کدام از دستگاه چه سهمی در اشتغال دارند.

وی بیان کرد: با اجرای این برنامه‌ها و اشتغال می‌توان تحولی در وضعیت اشتغال و تولید در سطح خوزستان ایجاد کرد؛ البته دستگاه‌های اجرایی در خوزستان باید برنامه‌های اشتغال خود را ظرف یک ماه آینده آماده کنند.

استاندار خوزستان بر همکاری بخش خصوصی در برنامه اشتغال استان تاکید و عنوان کرد: ظرفیت‌های استان در این برنامه‌ها دیده شود.

خلیلیان بر توسعه نخیلات و شیلات و صنایع مرتبط با صنعت فرآوری محصولات کشاورزی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار