فرمانده انتظامی استان خوزستان گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: کشف ۱۰۰ درصدی جرایم سایبری در استان از افتخارات این نیرو در سال جاری است.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 03 October 2015

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه این هفته فرصتی برای ارائه فعالیت های یک ساله ناجا در برقراری نظم و امنیت در راستای تحقق امنیت در سایه همدلی و همزبانی نیروی انتظامی است اظهار کرد: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی مقید و با بهره گیری از دستاوردهای علمی و فنی در راستای تامین امنیت ایفای نقش می کند.

وی افزود: کاهش هفت درصدی انواع سرقت، افزایش چهار درصدی انهدام باندهای مواد مخدر، افزایش ۲۰ درصدی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش ۱۷ درصدی تعداد متوفیان ناشی از تصادفات در جاده ها و معابر شهری و کشف ۱۰۰ درصدی جرایم سایبری از جمله این موفقیت ها است.

سردار اسحاقی گفت: نیروی انتظامی افتخار دارد با سازماندهی و اقدامات شایسته در زمینه نیازمندی ها در عرصه های مختلف نقش تامین کننده ای در برقراری امنیت و نظم عمومی استان خوزستان داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: نیروی انتظامی در پاسخگویی و خدمتگزاری و برقراری انضباط و امنیت اجتماعی در این استان با برنامه ریزی و بهره مندی از پشتیبانی مردم، استانداری، شورای تامین و نخبگان در همه قشرها در راستای تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی تلاش می کند.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی خوزستان ساعت هفت صبح در محل فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان با حضور نیروهای مسلح استان خوزستان برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار