کد خبر: ۱۰۵۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶ 29 June 2022

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان به همراه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این دیدار شامگاه هفتم تیرماه ۱۴۰۱ با حضور رضا فتوحی معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان و سردار میرعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امین ابراهیمی مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

رضا فتوحی در این دیدار اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان به عنوان قطب صنعت فولاد کشور، نقش به سزایی در ارزآوری و استمرار چرخه اقتصادی این مرز و بوم ایفا می نماید.

وی گفت: دشمنان کشور عزیزمان ایران، همیشه به دنبال وارد کردن ضربه و توقف چرخ اقتصادی کشور هستند؛ حملات سایبری به مجموعه فولاد خوزستان نیز باری دیگر این خصومت و دشمنی استکبار را نمایان ساخت.

وی تاکید داشت: علیرغم این حمله ناجوانمردانه و همچنین نیت شوم دشمنان، لیکن با درایت و هوشیاری فولاد مردان خوزستان این فتنه در نطفه خفه شد و سودجویان ناکام ماندند.

سردار میرعبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس مقدس جمهوری اسلامی ایران که در راس آن امریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد، همیشه با اهداف پلیدشان به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند، اما هر بار تیرشان به سنگ خورده و با سد محکمی بنام اراده ی پولادین ایرانی برخورد کرده اند.

وی گفت: برای پایداری این نظام مقدس، خون ها داده شده است و جوانان ما نمی گذارند خون شهدای گرانقدر پایمال شود. در پی حملات سایبری به فولاد خوزستان، با هوشیاری، درایت و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارکنان شرکت و دیگر عزیزان، این نقشه شوم دشمنان، نقش بر آب شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار اظهار داشت: در پی این حملات و با تلاش و درایت فولادمردان، خوشبختانه آسیبی به خطوط تولید فولاد خوزستان وارد نشد.

وی افزود: فولاد خوزستان قطب صنعتی و اقتصادی کشور است؛ حمله سایبری به این مجموعه عظیم صنعتی نشان از اوج کینه ورزی دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

ابراهیمی افزود: وضعیت پیش آمده با تلاش همه دست اندرکاران کنترل و مدیریت شد و الحمدالله مجموعه فولاد خوزستان همچون گذشته در مدار تولید پایدار قرار دارند و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان از تلاش مجموعه کارکنان و مسئولان شرکت و دیگر تیم های یاری رسان تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار