شهردار اهواز گفت: برای پیشرفت شهر و کشور باید فارغ از وقت، زمان و مکان به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم
کد خبر: ۱۰۵۴۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 03 July 2022
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی شهردار اهواز، صبح امروز یک شنبه_ دوازدهم تیرماه_ در آیین افتتاح مسیرL300 از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اظهار کرد: از همه کسانی که در گذشته برای پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر اهواز تلاش کردند صمیمانه قدردانی می کنیم علیرغم مشکلات موجود صبر و شکیبایی مردم قدرشناس اهواز به ما کمک می کند تا در انجام وظایف خود موفق باشیم.


وی افزود: تلاش زیادی در خصوص زیرساخت ها و ریل گذاری های توسعه شهری اهواز صورت گرفته است، هرچند ممکن است نتیجه آنها در حال حاضر قابل مشاهده نباشد اما قطعا برای آینده شهرداری اهواز موثر خواهد بود تا شهرداری و شهر اهواز را به سطح و جایگاهی که شان مردم اهواز است برسانیم.

شهردار اهواز ضمن قدردانی از تلاش مدیران شهری اهواز در گذشته، ادامه داد: وظیفه خود می دانم که امانتی که اکنون در دست من است را به نحو احسن پاس داشته و با ارتقا آن به آیندگان تحویل دهم، در تلاش های صورت گرفته ارکان مختلف حاکمیت به ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان نقش دارند.

وی توضیح داد: مدیریت جهادی را گاهی می شنویم و از آن استفاده می کنیم اما حق و شان آن را رعایت نمی کنیم؛ کلید واژه هایی که رهبر معظم انقلاب هر سال به عنوان شعار سال انتخاب می کنند ریشه های عمیق کارشناسی دارند، مدیریت جهادی نیز همان شرایط جهاد را با همه ی ابعادش دارد لذا برای پیشرفت شهر و کشور باید فارغ از وقت، زمان و مکان به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم.

امینی ادامه داد: امروز خوزستان و اهواز نیازمند انسجام و وحدت است، با پراکندگی هیچ سودی به شهروندان نمی رسد، امروز مردم از حاکمیت انتظار کار، تلاش و رفع مشکلات با توجه به مشکلات معیشتی موجود دارند لذا تقاضا دارم همه افراد، احزاب و سازمان ها برای توسعه و آبادانی شهر تلاش کنند.


وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در شهرداری اهواز حاصل تلاش و زحماتی است که در گذشته کلید خورده است و امروز به بهره برداری می رسند و قطعا با ریل گذاری و اقداماتی که امروز صورت می گیرد نتایج آن در آینده مشخص می شود.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که شهردار بداند ریشه او در شورا است و همچون سربازی به میدان رود و شورا نیز بداند که باید از این سرباز پشتیبانی کند، تاکید کرد: میان شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز انسجام و وحدت بسیار خوبی برقرار است به گونه ای که به جرات می توان گفت شورای اسلامی شهر اهواز نمونه است، این یک فرصت استثنایی برای شهر اهواز است تا از این ظرفیت استفاده نماییم.

شهردار اهواز ادامه داد: ما نباید خود را جدای از مردم بدانیم، هدف از برگزاری این افتتاحیه ها، القای حس امید و نشاط در شهروندان است و همچنین با اجرای این طرح می توانیم در جمع شهروندان حضور پیدا کنبم و اطلاعات مناسبی را از مشکلات محل زندگی آنها بدست آوریم و نظراتی را می دهند که می توانند برای ما راهگشا باشند.

برچسب ها: شهردرای اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار