معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: مشکلات پروژه‌ها در حوزه برق بخش خصوصی و دولتی این استان باید رفع تا هرچه سریع‌تر وارد مدار شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 04 July 2022

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت تولید، توزیع و مصارف برق استان خوزستان و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق استان در ایام پیک مصرف سال جاری، اظهار کرد: سال جاری در بحث مدیریت مصرف آب و برق شاهد یک هماهنگی بسیار خوب بین دستگاه‌ها در سطح استانی و ملی هستیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: سیاست و راهبردی که در سطح استان انجام می‌شود در سطح ملی نیز در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ممیزی انرژی موضوع بسیار مهمی است که مجموعه صنعت برق باید به صورت ویژه آن را دنبال و بازرسی از دستگاه‌ها را فعال‌تر کند.

خانچی گفت: مشکلات پروژه‌ها در حوزه برق بخش خصوصی و دولتی این استان باید رفع تا هرچه سریع‌تر وارد مدار شوند.

وی با بیان اینکه در کنکور سال جاری متقاضیان هیچ‌گونه مشکلی از بابت برق نداشتند، عنوان کرد: شرایط ما در استان با سایر نقاط کشور متفاوت است و با مشکلاتی همچون گرد و خاک، مدیریت مصرف کم آبی و برقی مواجه هستیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بر انجام کارهای بلند مدت در بحث معابر شهری تاکید کرد و ادامه داد: اصلاح روشنایی پارک‌ها و معابر شهری و کم مصرف کردن آنها از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

خانچی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از مصارف برق شامل بخش خانگی است که باید از ظرفیت رسانه‌ها و افراد فعال در فضای مجازی، فرهنگ سازی و آموزش عمومی برای کاهش مصرف برق استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار