کد خبر: ۱۰۵۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 05 July 2022

رضا امینی ضمن بازدید از نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران و حضور در غرفه شهرداری اهواز، اظهار کرد: مجمع کلانشهرها غرفه هایی را به کلانشهرها اختصاص داده و هر کدام از آنها توانمندی ها، سوابق اجرایی و ظرفیت های فعالیتی خود را به نمایش گذاشته اند که با استقبال خوبی روبرو شده است.

شهردار اهواز ادامه داد: معمولا نمایشگاه ها برای تبادل اندیشه ها، تفکرات و تجربه های موفق در حوزه های مختلف برگزاری می شود، نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده می تواند نقطه اتصال مطلوبی برای انسجام شهرداری های کشور باشد تا هم از ظرفیت های قانونی بیشتری استفاده شود و هم تجربه های خود را به یکدیگر انتقال دهند.

وی توضیح داد: انتقال تجربه باعث کاهش هزینه های تکراری می شود و قطعا وقتی شهرداری ها تجارب یکدیگر را بومی سازی و از علم روز استفاده کنند نتایج مطلوبی در حوزه های مختلف بدست می آورند.

امینی تاکید کرد: امسال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است، شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت شهری فعالیت های خوبی را آغاز کرده اند که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و به ویژه گردشگری که می تواند از منابع خوب و پایداری برخوردار باشد باید ظرفیت سازی شود، اهواز به واسطه وجود رودخانه کارون، زمینه ی سرمایه گذاری بسیار خوبی دارد، همچنین وجود اقوام مختلف در خوزستان و اینکه اهواز با نام رنگین کمان اقوام شناخته می شود ظرفیت سرمایه گذاری در اهواز را افزایش می دهد.

شهردار اهواز گفت: فرایندهای مشارکت و سرمایه گذاری در حال تدوین و تسهیل هستند تا ظرفیت های شهر اهواز تقدیم سرمایه گذاران شود، خروجی سرمایه گذاری در اهواز موجب رضایتمندی شهروندان و سوددهی مناسب برای سرمایه گذاران می شود لذا از سرمایه گذاران برای حضور در اهواز دعوت به عمل می آید.

گفتنی است شهردار اهواز از دیگر غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد و با آنها نیز به گفتگو نشست و ضمن تبادل نظر و تعامل پیرو موضوعات مربوط به مدیریت شهری، فرصت ها و ظرفیت های موجود نیز بررسی شد.

برچسب ها: شهردار اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار