کد خبر: ۱۰۵۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 30 July 2022
اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری هاست. سبک زندگی، برخورد اجتماعی، عاطفی، روش برخورد با مردم، تلاش در رشد و شکوفایی جامعه، رونق بخشیدن به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مسائلی است که در برنامه‌ریزی اوقات  فراغت جوانان و نوجوانان باید لحاظ شود.
 
برگزاری این دوره ها با توجه به اهمیت طرح غنی‌سازی اوقات فراغت پس از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و آغاز فصل تابستان، همراه با برنامه‌های متنوع و شاد در چارچوب موازین و ارزش‌های دینی علاوه بر تاثیر در زندگی اجتماعی بر اقتصاد و اشتغال افراد نیز تاثیرگذار است. 
 
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، به منظور پُر کردن اوقات فراغت دوره‌های تابستانه ویژه خانواده‌ بزرگ فولاد خوزستان از ابتدای مردادماه ۱۴۰۱ و پس از ثبت‌نام و کلاس‌بندی متقاضیان با حضور گسترده‌ خانواده‌ها آغاز شد.
 
در این دوره‌ها بیش از ۱۴ هزار شرکت‌کننده در کلاس‌های مختلف شامل: آموزش قرآن، زبان‌های خارجه، هنر، کامپیوتر و غیره حضور پیدا کردند. نحوه انتخاب کلاس‌ها، به صورت حضوری و برخط برای کارکنان رسمی، قراردادی، بازنشستگان، نیروهای پیمانکاری (مستمر و غیر مستمر) و همچنین شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.
 
گفتنی‌ است، برگزاری این دوره ها در موسسات طرف قرارداد، فرهنگسرای دویست دستگاه، مدارس امام حسین (ع) و مهدکودک سرور فولاد خوزستان برگزار می‌شوند‌. همچنین مجری برگزاری دوره‌های تابستانه روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با همکاری شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار