کد خبر: ۱۰۵۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ 02 August 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، علی حسین یاراحمدی در نشست مجامع عمومی عادی به طور فوق‌العاده کشت و صنعت‌ها و شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر، از رشد مطلوب عملکرد و ارتقا شاخص‌های عملکردی صنعت نیشکر خبر داد.

به گفته او، با تمهیدات اندیشیده شده، سودآوری شرکت در سال مالی پیش‌رو، مطلوب و مناسب خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود این شرکت مانند سال گذشته، سودآوری مناسبی داشته باشد.

عبور نیشکر از بحران‌ها با اتخاذ تصمیمات و تدابیر مهم

مدیر امور مجامع و بودجه توسعه نیشکر به بحران‌هایی نظیر قطعی برق در واحدهای نیشکری اشاره کرد و بیان داشت، با تدابیر صورت گرفته در خرید دیزل ژنراتورها، نه تنها بحران بی‌برقی پشت سر گذاشته شد بلکه مازاد برق تولیدی نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به شبکه سراسری تزریق می گردد.

گذر از بحران بی‌آبی، یکی از دغدغه های اعضا شرکت کننده در نشست مجامع عمومی بود. که مدیریت صحیح منابع آبی اعمال شده در کشت و صنعت‌ها و اجرای طرح‌های مختلف آبیاری مزارع عاملی برای گذر از این شرایط بوده است که با مدیریت دکتر ناصری صنعت نیشکر از این بحران نیز به سلامت عبور کرد.

مدیر امور مجامع و بودجه توسعه نیشکر در پایان به موضوعات مطرح شده در مجامع شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد رضایتمندی در کارکنان، توجه به مسئله رفاهی و امنیت شغلی پرسنل، برنامه‌ریزی و تلاش برای صیانت از تولید و… از جمله مواردی مورد تاکید دکتر ناصری در نشست مجامع بود.

نشست مجامع عمومی عادی فوق‌العاده کشت و صنعت‌ها و شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر از یکم مرداد سال جاری با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، معاونین و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها برگزار شد.

کشت وصنعتهای ، سلمان فارسی، حکیم فارابی، امام خمینی (ره) ، دهخدا، امیرکبیر، میرزاکوچک خان و دعبل خزاعی از کشت وصنعتهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشند.

همچنین شرکت‌های بازرگانی، ایمن ترابرنیشکر، آبان بسپار توسعه، لوح سبز جنوب، خمیرمایه و الکل رازی، تهیه و تولید خوراک دام شعیبیه، راصد صنعت توسعه، سدادفام نیشکر و موسسه تحقیقات و آموزش نیشکر نیز از شرکت های زیرمجموعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار