کد خبر: ۱۰۶۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 05 August 2022

خبرنگار خبرگزاری تابناک_بندرماهشهر،بهنام رئیس قنواتی : نشست صمیمانه مهندس بندری فرماندار بندرماهشهر و هنرمندان با محوریت هم اندیشی ، بیان مسائل و مشکلات و بررسی وضعیت فعالیت های عرصه فرهنگ و هنر در سطح شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه مهندس بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در جمع اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان حضور یافته ایم و به گفتگو و شنیدن نظرات و مسائل این قشر تأثیرگذار و محترم جامعه میپردازیم.

وی در ادامه افزود: بی شک نقش و جایگاه فرهنگ و هنر در تعالی جامعه مهم و در برهه های حساس اثر بخش بوده و مانند نیروی محرک جامعه را به حرکت رو به جلو و پیشرفت سوق داده است که نمونه بارز آن دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد.
مهندس بندری در ادامه تصریح کرد: این اثر پذیری می بایست توسط دستگاه های متولی ،اجرایی دولتی و خصوصی بویژه شهرداری ها و صنایع پتروشیمی منطقه مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت هنرمندان بومی سطح شهرستان بیش از پیش در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری خود استفاده نموده و بهره مند شوند.
فرماندار شهرستان درخصوص توجه به امکانات جامعه فرهنگ و هنر بندرماهشهر ابراز کرد: تمهیدات لازم اتخاذ شده که تالار شهید آوینی تجهیز و نوسازی شود ضمن آنکه فرهنگسرای شهدا در اختیار هنرمندان شهرستان جهت فعالیت های هنری خود قرار گیرد و به هنرمندان توصیه کرد با ایجاد فضای همدلی و دست در دست همدیگر دادن ، در ایام باقیمانده سال جاری جوشش هنری چشمگیر و ملموسی در سطح شهرستان داشته باشیم.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان کرد: برگزاری هرگونه برنامه فرهنگی و هنری همانند کنسرت ، نمایشگاه و جشنواره فرهنگی نیازمند اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوده که در غیر اینصورت توسط پلیس اماکن برخورد انتظامی خواهد شد و انتظاری که از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم این است که بودجه و اعتبارات هرچند اندک اختصاص داده شده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را بطور کامل پرداخت نمایند و نگاهی به ظرفیت ها و منابع مالی موجود در سطح شهرستان بندرماهشهر نداشته باشند.

در پایان مراسم از هنرمندان حاضر با اهدا هدایایی که توسط زندانیان ساخته و خریداری شده بود ، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار