رئیس شورای شهر اهواز گفت: انتظار می‌رود همچنان شورا و شهرداری حمایت شوند تا سال آینده بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام مانند تقاطع میدان دانشگاه را تکمیل کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ 10 August 2022

سیاوش محمودی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر اهواز که امروز (19 مردادماه) با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و شهردار اهواز برگزار شد، با تشکر از اقدامات سپاه پاسداران و بسیج اظهار کرد: سال گذشته نخستین سال کار شورا و شهرداری بود و تجربه خوبی کسب شده است؛ در حال عبور از مشکلات هستیم و مسیر در حال هموار شدن است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بحث حمل و نقل علاوه بر ۶۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده، شهردار اهواز اوراق مشارکت تامین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر را پیگیری کرده است.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: نوید می‌دهیم سال آینده، سال نو شورا و به ثمر نشستن بسیاری از تلاش‌های شهردار و شورا خواهد بود و از این مسائل عبور خواهیم کرد.

محمودی بیان کرد: در این دوره تلاش کردیم بین دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان هم‌افزایی و همدلی ایجاد کنیم زیرا این موضوع، کلید برون رفت اهواز از بسیاری از مشکلات است. انتظار می‌رود همچنان شورا و شهرداری حمایت شوند تا سال آینده بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام مانند تقاطع میدان دانشگاه را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به طرح افتتاح هر هفته یک پروژه گفت: در این دوره پروژه جدیدی به جز یک پروژه ضروری در حوزه دفع آب‌های سطحی کلنگ‌زنی نکردیم و اولویت، تکمیل پروژه‌ها بوده است که در این راستا برنامه‌ریزی شده تا شهریورماه امسال ۶۰ پروژه افتتاح شوند.

رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: ورود قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه سازندگی اهواز با حمایت سردار شاهوارپور بوده است که انتظار می‌رود این روند تا پایان ادامه یابد. قرارداد پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان را داریم که اگر از محل‌های دیگر نیز منابعی در این خصوص تامین شود، قطعا این پروژه می‌تواند بسیاری از مشکلات در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار را کاهش دهد.

وی عنوان کرد: امیدواریم سال دوم شورا با عنایت الهی و انتصابات درست و وحدت مسئولان، بهتر از سال اول باشد و شاهد افتتاح پروژه‌ها و رقم زدن مسائل خوبی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار