در ديدار اعضاي هيات مديره گاز خوزستان و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري :
با حضور نادرقلي زري ميداني مدير عامل شركت گاز استان خوزستان، اعضاي هيات مديره و برخي از اعضاي هيات رئيسه، با آيت الله كعبي نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري ديدار و گفتگو شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 21 September 2022

به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان خوزستان، شامگاه سه شنبه ٢٩ شهريور همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور مدير عامل و اعضاي هيات مديره شركت گاز استان خوزستان با حضرت آيت الله كعبي نماينده مردم در مجلس خبرگان رهبري ديدار و گفتگو شد.

در اين ديدار زري ميداني مدير عامل شركت گاز استان خوزستان با ارائه ي گزارشي از ميزان گازرساني به شهرها و روستاهاي استان عنوان كرد: در بخش گازرساني به شهرها حدود ٩٩ درصد شهرهاي استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند و حدود ٨٠ درصد روستاها به شبكه گاز سراسري متصل شده است.

مدير عامل شركت گاز استان خوزستان با اشاره به حوادث ناشي از گاز در استان، افزود: با توجه به اينكه يك ميليون ٢٠٠ هزار خانوار در خوزستان تحت پوشش شبكه گازرساني قرار دارد، انتظار مي رود مشتركين و مصرف كنندگان گاز طبيعي نسبت به رعايت اصول ايمني اين محصول دقت بيشتري كنند.

زري ميداني تاكيد كرد: گاز طبيعي بعد از انرژي هسته اي به عنوان دومين محصول پرخطر جهان معرفي شده است و اين موضوع، اهميت و توجه به استفاده ايمن از اين محصول را دوچندان مي كند.

پس از زري ميداني مدير عامل گاز خوزستان، آيت الله كعبي نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري، گفت: استفاده از ظرفيت رسانه هاي استاني به ويژه صدا و سيما مي تواند مردم را با رعايت اصول ايمني و فرهنگ استفاده از گاز طبيعي بيشتر آشنا كند.

آيت الله كعبي با تاكيد بر اينكه رعايت اصول ايمني گاز واجب شرعي است و عدم رعايت نكات ايمني حرام شرعي است، اظهار كرد: مردم استان بايد از اين نعمت خدادادي با آگاهي بيشتري استفاده كنند.

وي با اشاره به استفاده از ظرفيت هاي شوراي تامين استان و هماهنگي با نيروي انتظامي، افزود: براي كاهش حوادث ناشي گاز طبيعي هم افزايي با دستگاه هاي اجرايي فرهنگي در اولويت قرار بگيرد.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در خصوص ميزان گازرساني به شهرها و روستاها عنوان كرد: اينكه در بخش گازرساني به شهرها و روستاها، استان خوزستان به عنوان استان سبز در كشور مطرح است يك افتخار است و اين افتخار در وهله ي اول متوجه پرسنل خدوم صنعت گاز خوزستان و در وهله ي دوم نشان از تلاش هاي دولت مردمي است.

وي بهره برداري از تجهيزات دانش بنيان، استفاده از ظرفيت هاي دانشگاه ها و پارك هاي علم و فناوري را در جهت توسعه گازرساني موثر برشمرد و ابراز اميدواري كرد كه با مشاركت مردم و ارتقاء سطح كيفي اطلاع رساني در بخش رعايت نكات ايمني گاز طبيعي، شاهد كاهش حوادث ناشي از اين محصول خواهيم بود.

انتهاي پيام/.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار