مدیرکل آموزش و پرورش خورستان در آیین شکوفه‌های حسینی، از آغاز سال تحصیلی برای ۱۱۳ هزار دانش‌آموز پایه اول دبستان در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 22 September 2022

به گزارش ایسنا، مسعود حمیدی نژاد امروز ( ۳۱ شهریورماه) در آیین شکوفه‌های حسینی که در یکی از مدارس بهبهان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور امروز ۱۱۳ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی، سال تحصیلی خود را آغاز کردند و به استقبال ماه مهر رفتند. 

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت دوره ابتدایی در شکل گیری شخصیت تربیتی و علمی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: بی شک یکی از بسترهای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت دانش آموزان گام دومی، در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی دوره آموزش و پرورش ابتدایی است و باید آموزش والاترین آموزه های تربیتی را از دوره ابتدایی آغاز کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه، توضیح داد: علم آموزی در جمهوری اسلامی یعنی تقویت جبهه مقاومت و آماده کردن نسلی مقاوم، معتقد و با ایمان و این مهم باید از دوران ابتدایی که دوره مهم و بنیادین در آموزش و پرورش است، شروع شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار