کد خبر: ۱۰۷۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 23 November 2022
بسمه تعالی
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد «امام خمینی (ره)»
 
هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد و نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.
 
اندیشه و تفکر بسیجی فراگیر، ماندگار، پویا، زنده و مصون‌بخش کشور، در مقابل حوادث، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور، نشاط و حیات می‌بخشد. بسیج درخت تنومندی است که توانسته در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه تولید و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های دشمنان دلاوری کند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم، هفته بسیج را به ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، بسیجیان دریا‌دل و کارگران تلاشگر شرکت های تابعه حوزه بسیج شهید بقایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان (عج) و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را در راستای منویات مقام معظم رهبری برای همگان مسئلت می‌نمایم.
 
مهدی علیدادی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرلشکر شهید مجید بقایی
برچسب ها: هفته بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار