کد خبر: ۱۰۷۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 24 November 2022

از فرش تا موبایل در نمایشگاه دائمی فرش و تابلو فرش دستباف در گالری فرش ایران در خوزستان و کمپانی  گوشی های موبایل آیفون، شیاومی، سامسونگ، هواوی و نمایندگی اپل در اهواز؛ کمپانی پارستل  parstell  در اهواز

جشنواره ای به وسعت خوزستان از گالری ایران فرش خوزستان تا کمپانی گوشی های موبایل پارستل در اهوزا برگزار شد.

جشنواره موبوفرش؛ از فرش خوزستان تا خرید و قیمت موبایل در اهواز

شما از یک فرش فروشی چه انتظاراتی دارید؟ یک فروشگاه تلفن همراه باید چه مواردی را داشته باشد که شما به آن فروشگاه یعنی در حققیت محصولات و خدماتش اعتماد داشته باشید؟ خرید از فروشگاهی غیر قابل اعتماد قطعا هزینه های بی­شماری را به شما تحمیل خواهد کرد. اما اگر فروشگاهی اصالت کالای ارائه شده را تضمین کند باز هم جای تعلل باقی می­ماند؟

جشنواره موبوفرش؛ از فرش خوزستان تا خرید و قیمت موبایل در اهواز

اطمینان از اصالت کالا بخشی پروسه خرید را تشکیل می­دهد و فاکتور های مهم دیگری برای خرید رضایت بخش وجود دارد که آن قیمت محصول و خدماتی تخت عنوان خدمات پس از فروش است که شرکت ها و فروشگاه ها پس از خرید مشتریان به آنان ارائه خواهند داد. برای خریدی مطمئن دیگر چه چیزی توجه خریداران را جلب می­کند؟ بله، درست است یک تخفیف استثنایی و شگفت انگیز!

در جشنواره موبو فرش با یک تیر دو نشان بزنید

گالری فرش ایران

فرش یک رکن اساسی در زندگی ما ایرانی ها است که این سنت دیرینه را به جهان صادر کرده ایم. فرش دستبافت ایرانی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. گالری فرش ایران با تجربه ای نزدیک به 2 دهه در کنار شماست تا خاطره ای از خریدی مطمئن و دل پسند را برای شما به ارمغان آورد. در گالری فرش ایران مجموعه ای فاخر از طرح ها و نقش های استادکاران ایرانی را خواهید دید که برازنده منزل شما خواهند بود.

گالری فرش ایران در خوزستان ضمن تایید اصالت کالای خریداری شده شما اعم از فرش دستبافت، تابلوفرش دستبافت و قالیچه دستبافت برای خریداران گرامی خدماتی نظیر نصب و پرو تابلو فرش دستبافت، حمل رایگان تا مقصد، خدمات شستشو فرش و تابلو فرش دستبافت به صورت کاملا تخصصی، امکان تعویض فرش و تابلو فرش دستبافت در مدت معین بدون کسر هزینه با نمونه هم قیمت آن و ... را نیز در نظر دارد.

گالری فرش ایران خوزستان همچنین نیز انواع سبک فرش دستبافت تابلوفرش دستبافت را نیز در مجموعه خود دارد که در صورت درخواست مشتریان در صورت موجود نبودن طرح مورد نظر، سفارش خریدار گرامی قابل ثبت بوده و به ایشان تقدیم می­گردد.

جشنواره موبوفرش؛ از فرش خوزستان تا خرید و قیمت موبایل در اهواز

یکی از جذاب ترین خدماتی که در گالری فرش ایران در اهواز انجام می­گیرد، امکان تبدیل عکس به تابلو فرش بوده که به درخواست عزیزان انجام خواهد شد.

فرش دستبافت

فرش دستبافت ایرانی هنر دست توانمند هنرمندان این مرز و بوم است که ریشه در تاریخ داشته و به عنوان کتاب مصور تاریخچه ای از سر گذشت این مردم را بازگو می­کند. قالی دستبافت مجموعه ای از طرح و نقش های اصیل ایرانی را در خود جای می­دهد که از انواع پر کاربرد و مشهور آن می­توان به نقش های ترنج، اسلیمی، شاه عباسی، بته جغه، افشان و... اشاره کرد. رنگ بندی فرش ایرانی با توجه به طرح آن طیفی از رنگ های اصلی و ترکیبی را در بر می­گیرد.

همچنین نوع گره در فرش های دستبافت ایرانی تعیین کننده چند عامل است مثل:

  1. اقلیم پیدایش آن سبک بافت
  2. طرح فرش
  3. مهارت بافنده

تابلوفرش دستبافت

تابلوفرش های دستبافت امروزه هم در سبک های دکوراسیون مدرن و هم در سبک های کلاسیک مورد توجه قرار می­گیرند. دلیل آن این است که تابلوفرش دستبافت در طرح های خود محدودیتی ندارد و برای تمام سلیقه ها بافته می­شود. این هنر با توجه به صادر شدن به تمام جهان و با تاثیرپذیری از ملل مختلف، امروزه آیینه ای از فرهنگ ها، هنر و مردم سراسر دنیا ست.

تابلوفرش های دستبافت در موضوعات مختلفی بافته می­شوند که هر کدام از این طرح ها خود به زیر مجموعه هایی تقسیم می­شود که شاخه های قدرتمند این هنر هستند. طرح هایی مانند:

  • تابلوفرش دستبافت طرح مینیاتور
  • تابلوفرش دستبافت طرح فرانسوی و مجلسی
  • تابلوفرش دستبافت طرح منظره
  • تابلوفرش دستبافت طرح گل و گلدان
  • تابلوفرش دستبافت طرح مذهبی
  • تابلوفرش دستبافت طرح تندیس
  • تابلوفرش دستبافت طرح حیوانات
  • تابلوفرش دستبافت طرح چهره

تخفیف ویژه موبوفرش در گالری فرش ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر: https://iran-rugs.com/

گالری فرش ایران در این جشنواره برای علاقه مندان به فرش دستبافت تا 5 درصد تخفیف را در نظر گرفته و برای تابلوفرش های دستبافت مجموعه خود تا 15 درصد تخفیف را در نظر دارد.

خرید گوشی موبایل ایفون اپل پارستل کمپانی در اهواز

فروشگاه موبایل پارستل اهواز محلی برای فروش تلفن های همراه وارداتی با تایید اصالت کالا ست. در کمپانی پارستل با پشتوانه 15 ساله خود مفتخریم اعلام کنیم که امروز در زمینه تعمیرات تلفن همراه ( تعمیرات تخصصی برند های اصلی مانند آیفون) به بالاترین سطح این رشته رسیده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر: پارستل کمپانی

فروشگاه موبایل پارستل در اهواز همچنین اقدام به فروش محصولات اپل با ضمانت اصالت کالا و کلیه تجهیزات و لوازم جانبی آن کرده است. این محصولات نه تنها در فروش حضوری بلکه در فروشگاه آنلاین کمپانی پارستل ارائه می­شود. با مقایسه قیمت های این فروشگاه با قیمت فروشگاه های سایر شهر ها درمی­یابید که قیمت گوشی های اپل در مدل های مختلف آن بسیار پایین تر بوده و دلیل آن شرایط واردات در استان های مرزی است.

خرید و فروش گوشی دست دوم در کمپانی پارستل

فروشگاه موبایل پارستل در راستای حمایت از مشتریان گرامی به لیست خدمات و اقدامات خود، خرید و فروش گوشی های دست دوم برند اپل را افزوده است. لازم به ذکر است که عملیات ریجستری و تغییر مالکیت این تلفن های همراه نیز در فروشگاه پارستل صورت می­پذیرد.

لیست محصولات کمپانی پارستل

تیم پارستل در لیست زیر محصولات و خدماتی را که در بخش جشنواره مشمول تخفیف ویژه می­شوند را اعلام کرده است:

  • گوشی های موبایل آیفون(Iphone)
  • ساعت های هوشمند (اپل واچ)
  • بندهای اپل واچ
  • ایرپاد، هوم پاد و اپل تی وی
  • مک بوک و آی مک
  • کلیه لوازم جانبی گوشی های آیفون، سامسونگ، شیائومی و هواوی
  • گیفت کارت پلی استیشن و اپل
  • کیس کاور و قاب گوشی های آیفون، سامسونگ، شیائومی و هواوی
  • آیپد اپل و لوازم جانبی آن

خرید گوشی های آیفون سری 14 و 13

فروشگاه موبایل پارستل به منظور رفاه حال هم استانی های گرامی اقدام به خرید گوشی های تلفن همراه برند آیفون سری 13 و 14 به صورت نو، کارکرده و دست دوم کرده است.

تخفیف ویژه موبوفرش در کمپانی موبایل پارستل

در جشنواره فروش ویژه کمپانی پارستل به پاس حمایت مشتریان ارجمند اقدام به اعلام تخفیف شگفت انگیز تا سقف 20 درصد نموده است. کلیه محصولات گفته شده در بالا اعم از گوشی تلفن همراه، کیس، لوازم جانبی تلفن همراه، لوازم جانبی کنسول بازی و ... مشمول این تخفیف ویژه خواهند شد.

منبع:

گالری تابلو و فرش دستباف سنتی ابریشم ایران فرش خوزستان

فروشگاه آنلاین خرید گوشی موبایل در اهواز | پارستل کمپانی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار