نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر جهاد تبیین برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی گفت: دشمن جنگ ادراکی و شناختی علیه ملت ایران در پیش گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 26 November 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد شنبه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان در ناحیه مقاومت آبادان اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی از همه راه ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرده تا جوانان انقلابی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: دشمن چون از میدان تحریم چیزی بدست نیاورد برای تاثیرگذاری بر جوانان به عنوان نیروی‌های محرکه انقلاب و کشور راه تحریف در جنگ ادراکی را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد از جوانان به عنوان موتور پیشران در پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی نام برد و گفت: دشمن در ۲۰ سال گذشته در سه سطح نابودی، منزوی کردن انقلاب در جوامع بین‌المللی و جلوگیری از رشد و پیشرفت برای ضربه زدن به ایران اسلامی وارد عمل شد.

وی افزود: دشمن وقتی دید امکان نابودی انقلاب را ندارد و نمی‌تواند آن را منزوی کند درصدد بر آمد تا جلوی رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت:تمام آنهایی که آرزوی مرگ و نابودی انقلاب اسلامی را داشتند امروز یا مرده اند یا به لانه‌های خود فرار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:دشمن جنگ ادراکی و شناختی علیه ملت ایران در پیش گرفته است

امام جمعه اهواز ادامه داد: در سایه انقلاب اسلامی در جبهه پیشرفت علمی در رتبه ۱۶ جهان قرار دایرم و دشمن و در راس آنها آمریکا در این خصوص احساس خطر کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی های انقلابی و بسیجی هرگز مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر از فضای مجازی علیه جوانان وارد عمل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز گفت:بسیج در راستای حفظ نظام در برابر جنگ ترکیبی دشمن با بصیرت ، اخلاص و آگاهی ایستاده است.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود:در ۷۰ روز گذشته نیروهای بسیجی و انتظامی با جانفشانی امنیت منطقه و شهرستان آبادان را تامین کردند.

وی افزود:بسیج در محرومیت زدایی پیش قدم است.

در پایان این مراسم بیانات مقام معظم رهبری به صورت زنده پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار