کد خبر: ۱۰۷۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 26 November 2022

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

با شروع مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نگاه ورزش دوستان به فوتبال خیره شد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با انجام ۲ بازی در این رقابت‌ها به دیدار حساس مقابل با آمریکا نزدیک شد.

در بازی نخست این پیکار‌ها تیم ملی فوتبال کشورمان با نتیجه ۶ بر ۲ بازی را به تیم انگلیس واگذار کرد و پس از آن در مقابل تیم ولز وارد میدان شد، یوز‌های ایرانی دیروز توانستند با بازی خوب خود به نتیجه ۲ بر صفر برسند و این تیم را شکست دادند.

با برد تیم ملی فوتبال ایران شادی سراسر سرزمین ما را فرا گرفت، دیشب بسیاری از مردم با پرچم‌های خوش رنگ ایران در خیابان‌ها به خوشحال پرداختند، این برد مقتدرانه بارقه‌های امید را زنده کرد و حالا یک ایران برای موفقیت فرزندان ایران در تیم ملی دعا می‌کند.

در جدول رده‌بندی گروه A این مسابقات، انگلیس با ۴ امتیاز اول است و ایران با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. آمریکا با ۲ امتیاز سوم و ولز با یک امتیاز در رده چهارم جای گرفته‌اند.

علیرضا جهانبخش در دیدار مقابل ولز به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده و روی صحنه منجر به اخراج وین هنسی، پایه‌گذار موقعیت شده بود، با دریافت کارت زرد از بازی آینده تیم ملی ایران مقابل آمریکا محروم شد.

فوتبال تنها یک ورزش نیست بلکه تفرحی ایست که نت‌ها بین جوانان بلکه بین خانواده‌های ایرانی هم طرفداران زیادی دارد که پای ثابت تماشای بازی‌ها هستند.

رسانه وزین هما خوزستان آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم فوتبال جمهوری اسلامی دارد. ان شاءالله با کسب پیروزی مقابل تیم آمریکا دل مردم شاد شود و ایران برای نخستین بار راهی مرحله‌ای حرقفی جام جهانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار