رییس کل دادگستری خوزستان گفت: ۵۶۹ نفر از کارگران شرکت‌ها و صنایع خوزستان با مصوبات ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از ابتدای امسال تاکنون به کار بازگشتند.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 29 November 2022

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی در جلسه این ستاد، بیان کرد: در این مدت ۹۴ جلسه اصلی و فرعی با حضور اعضا برگزار شد که ۳۷ مصوبه در برداشت و تصمیمات مهمی در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی اخذ و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در برابر مسوولیتی که داریم موظف به پاسخ‌گویی به جامعه و مردم محل خدمت خود هستیم، افزود: باید در جهت گره‌گشایی و تسهیل امور در خدمت به مردم تلاش، و با حفظ حقوق بیت‌المال، جلوی مانع‌تراشی‌های بی‌دلیل در سرمایه‌گذاری‌ها گرفته شود.

رییس ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خوزستان ادامه داد: سازمان‌های متعددی متولی نظارت بر حسن اجرای کار هستند که یکی از آنها سازمان بازرسی است و در کنار حمایت‌ لازم از سرمایه‌گذاران، اگر بر متولیان امر روشن شود که جرمی در حال اتفاق است و یا ممکن است اتفاق افتد، باید با متخلفان برخورد و از ادامه کار جلوگیری شود.

وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن است و چنانچه نهادهای دولتی، همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند، نیازی به مداخله این ستاد نیست و در اجرای امور نیز تسریع می‌شود.

وی افزود: این جلسات به صورت مستمر ادامه دارد و امیدواریم با رفع موانع اقتصادی، شاهد توسعه استان در زمینه‌های مختلف و حمایت از طرح‌های صنعتی، تولیدی، گردشگری، رفاهی و ... باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار