شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا و ناکامی از صعود به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی، آه از نهاد مردم ورزش دوست به ویژه جوانان و نوجوانان اهوازی را بلند کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 30 November 2022

به گزارش ایرنا اهوازی ها پس از اینکه تیم ملی فوتبال ایران توانست ولز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد، نتیجه تلخ شکست برابر تیم انگلیس را فراموش کرده و امیدوار بودند در آخرین مسابقه از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ایران برابر آمریکا به پیروزی برسد تا راه برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها هموار شود.

اما شکست یک بر صفر مقابل تیم فوتبال آمریکا که سه شنبه شب در ورزشگاه ثمامه قطر برگزار شد امید اهوازی و سایر هموطنان را ناامید کرد و حسرت راهیابی به دور بعد را به دل آنها گذاشت.

این مسابقه که برای ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردار بود باعث شد تا هموطنان از جمله اهوازی در ساعت برگزاری آن در پای گیرنده های تلویزیونی میخکوب شوند و یا از گوشی همراه خود مسابقه را تماشا کنند.

یک شهروند اهوازی پس از این بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  تیم ایران با تمام انرژی مقابل آمریکا بازی کرد اما با توجه به اینکه میانگین سنی بازیکنان تیم آمریکا جوان بود از توانایی بیشتری برخوردار بودند.
تراب حمیدی فرد افزود: بازی ایران در نیمه اول منسجم نبود و احساس می‌کنم ایران به دنبال نتیجه مساوی بود تا به مرحله بعد جام جهانی برسد به همین دلیل مهاجمان ما بازی خوبی ارایه ندادند.
وی گفت: جذابیت بازی فوتبال به برد، باخت و هیجان آن است که قابل پیش بینی نیست؛ در بازی‌های جام جهانی شاهد باخت تیم‌های بزرگ اروپایی بودیم که کسی فکر آن را نمی‌کرد و نکته مهم آن ارایه بازی خوب است.
این شهروند اهوازی افزود: حذف تیم ملی ایران از جام جهانی فوتبال چیزی از ارزش‌های این تیم کم نخواهد کرد و همچنان از این تیم حمایت می‌کنیم؛ باید خودمان را برای بازی های آسیایی آماده کنیم تا اقتدار خودمان را در آسیا نشان دهیم.

دیگر شهروند اهوازی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص صعود نکردن تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعد در جام جهانی ۲۰۲۲ بیان کرد: تیم ما تمام تلاش خود را در این مسابقه کرد و برای رسیدن به جام جهانی از هیچ تلاشی دریغ نکرد به همین دلیل سپاسگزار تمام زحمات بازیکنان تیم ملی ایران هستیم.
فرحان زینبی افزود: هر چند از باخت ایران در مقابل تیم آمریکا بسیار ناراحت شدیم اما برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت در مسابقات بعدی به ویژه جام جهانی آینده را داریم تا با اعتماد به نفس و انسجام بیشتر و حرفه‌ای تر در این مسابقات حضور یابد.

محمد رضایی دیگر شهروند اهوازی نیز درباره این بازی گفت:ما بد بازی کردیم و مستحق پیروزی نبودیم؛ آمریکا برای رسیدن به دروازه ایران برنامه داشت ولی تیم ایران پراشتباه ظاهر شد و برنامه تیمی برای بازکردن دروازه تیم آمریکا نداشت و فقط ما دل به اتفاقات این بازی فوق العاده حساس داشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار