کد خبر: ۱۰۷۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 30 November 2022


دکتر علیرضا رکنی
رئیس ستاد "سما"

صمیمانه از همه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که غیرتمندانه مقابل تیم ملي امریکا بازی جوانمردانه ای کردند تشکر و قدردانی می نمایم.
زیبایی فوتبال به برد و باخت و درس هایی است که از آن می توانیم‌ بگیرم .
آنچه باعث می شود بازی فوتبال نسبت به سایر رشته های ورزشي از اهمیت بیشتری برخوردار گردد، ویژگی «غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه» آن است .
بهترین تیم‌های دنیا در میدان بازی به گونه ای باخته اند که احدی پیش بینی نمی کرده است و در مقابل نیز تیمهایی برنده از میدان خارج شده اند که هیچ احدی آن را متصور نبوده است و این ویژگی زیبای فوتبال است .
اما آنچه در بازی ایران و آمریکا از نتیجه بازی مهمتر و ارزشمندتر بود، نشان دادن غیرت ، شجاعت و تعصب ذاتی ایرانی به همه دنیا بود که پیروز واقعی بازیکنان تیم ملی ایران بودند .
بازیکنان تیم ملی ایران هم در میدان بازی و هم در بعد از پایان بازی نشان دادند که یک ایرانی، همیشه غیرتمند است و به کشور خود و پرچم پر افتخار آن تا پای جان تعصب دارد .
هر اشکی که بازیکنان با تعصب تیم ملي پس از پایان بازی برای نام ایران ریختند، به اندازه به ثمر رساندن صدها گل به تیم آمریکا ارزشمند بود .
بازیکنان تیم ملی ایران با غیرت ایرانی خود نشان دادند که جنگ ترکیبی که دشمنان شکست خورده از نام ایران و اقتدار جمهوری اسلامی در سه ماه اخیر با همراهی اندک وطن فروش مزدور داخلی و بزدلان مزدبگیر خائن خارج نشین بر علیه دین ، مذهب ، اعتقادات ، غیرت و تعصب ایرانی آغاز کرده اند، شکست خورده است.
از هیتلر جمله ای در توصیف وطن فروشان نقل شده است: " کسانی که در تصرف کشورشان به من کمک کردند،پست ترین انسان های روی زمین هستند ، زیرا وطن همچون مادر است و آنها به من کمک کردند که من بر مادرشان مسلط شوم "
بازی ایران و آمریکا چهره واقعی مزدوران وطن فروشی که مدتی است مردم با شرافت ایران را با شعار «بی شرف» به بی شرف متهم می کردند ، را نشان داد .
تمام کسانی که دیشب از باخت ایران ناراحت شدند ایرانیان باشرف بودند و کسانی که از برد آمریکا خوشحال شدند همان بی شرف هایی هستند که حاضرند در تصرف خاک کشورشان به دشمنان کمک کنند .
این اندک افراد منافق تا دیروز ادعا می کردند که عزادار مردن مزدوران مثل خود هستند، ولی دیشب از برد تیم ملی آمریکا ابراز خوشحالی و پایکوبی می کنند .
این جماعت منافق ، فاسق و خائن به کشور از کفار بدترند .
*خداوند می فرماید*
*" لیبلوکم ایکم احسن عملا"*
«شما را امتحان می کند تا مشخص شود که کدام یک از شما در میدان عمل صادق ترید.»

والسلام علی من اتبع الهدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار