مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که مقرر شد ۹ پروژه ورزشی استان از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شود، گفت: از این طریق به طور مستقیم برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق بخش خصوصی به ورزش خوزستان کمک می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 30 November 2022

حمید بنی‌تمیم در آیین تجلیل از قهرمانان خوزستانی در رقابت‌های آسیایی و جهانی که امروز ۹ آذر در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه استان خوزستان همیشه پرچم‌دار افتخارآفرینی در میادین مختلف همچون المپیک، آسیایی، جهانی و بین‌المللی بوده است.

به گزارش ایسنا، وی با قدردانی از زحمات تلاش‌های ورزشکاران و جامعه ورزش استان، گفت: ما در این مراسم تنها از مدال‌آوران آسیایی و جهانی در سال ۱۴۰۰ و هشت ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ قدردانی می‌کنیم و طبیعتاً تعداد قهرمانان استان در میادین بین‌المللی بسیار بیشتر از نفراتی است که در این مراسم شاهد حضور آنها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: در آیین امروز از ۸۳ ورزشکار در۲۰ رشته ورزشی تقدیر شد؛ خوشبختانه مدال آوری خوزستان در مسابقات جهانی در هشت ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، ۲۶ درصد افزایش داشته است که این مهم حاصل زحمات ورزشکاران به ویژه مربیان زحمت‌کش استان است.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر با همت و کار شبانه‌روزی تمام همکارانم در اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها و نیز نگاه عدالت‌محور و توجه ویژه به نقاط محروم استان خوزستان توانستیم ۶ استخر سرپوشیده در شهرستان‌های هندیجان، رامشیر، باغملک، شوش، صفی آباد دزفول و سوسنگرد را مجدداً فعال کنیم، در حالی که متأسفانه تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها نیمه فعال رها شده بودند. خوشبختانه در مدت زمان اندک توانستیم استخرهای قابل توجهی را در سطح استان مجدداً به چرخه خدمات برگردانیم که از جمله می‌توان به استخرهای کوی طلاب در اهواز، دو استخر در شهرستان شوشتر، استخر شادگان و گتوند اشاره کرد.

بنی‌تمیم عنوان کرد: با تمام محدودیت‌هایی که داشتیم و داریم این نوید را می‌دهیم که انشاءالله استادیوم شهید مجدیان دزفول بعد از سال‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در هشت ماه ابتدایی سال توانستیم ۱۵ روکش چمن مصنوعی در شهرهای مختلف افتتاح کنیم و تعداد چمن‌های مصنوعی استان خوزستان به ۶۵ روکش رسیده است و البته این آمار به جز زمین‌های چمن مصنوعی است که توسط شهرداری‌ها و ارگان‌ها آماده شده است.

وی افزود: در یک سال اخیر توانسته‌ایم ۵۰ پروژه ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم و ۹ پروژه ورزشی را از طریق ماده ۲۷ قرار است به بخش خصوصی واگذار کنیم که به طور مستقیم برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق بخش خصوصی به ورزش خوزستان کمک خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان گفت: خوشبختانه در استان خوزستان ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بسیار خوبی وجود دارد و هم ارگان‌های دولتی و هم شرکت‌های خصوصی می‌توانند قهرمانان استان را جذب کنند که این موضوع تأکید و همت آقای فتوحی معاون اقتصادی استاندار را می‌طلبد. همچنین طبق مصوبه شورای ورزش مقرر شد ورزش خوزستان از ظرفیت شرکت‌ها در تیم‌داری استفاده کند که امیدوار هستیم این شرکت‌ها پای کار بیایند و جلسه نهایی برگزار شود و مطمئناً تأکید آقای فتوحی و سردار شاهوارپور می‌تواند ورزش استان خوزستان را به جایگاه اصلی خودش برگرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار