فصلی نو در تاریخ نیشکر با ورود به بازار سرمایه در چهل و چهارمین فجر انقلاب؛
ورود توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه و پذیرش آن در فرابورس در طلیعه چهل و چهارمین فجر انقلاب،در امتداد دستاوردهای دیگری همچون طلوعِ امید در قدیمی‌ترین نیشکری ایران و چرخش چرخ‌های این صنعت بر مدار «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، طلیعه روزهای شیرین نیشکر در بهاری دیگر از انقلاب است.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 25 January 2023
  • دکتر عبدعلی ناصری
  • مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

 

ایام‌الله دهه فجر، تجلّی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی است که صفحه‌‎ای زرّین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر کرد.

ورود توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه و پذیرش آن در فرابورس در طلیعه چهل و چهارمین فجر انقلاب،در امتداد دستاوردهای دیگری همچون طلوعِ امید در قدیمی‌ترین نیشکری ایران و چرخش چرخ‌های این صنعت بر مدار «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، طلیعه روزهای شیرین نیشکر در بهاری دیگر از انقلاب است که فصلی نو در تاریخ این صنعت می‌گشاید و کام‌ها را بسان گذشته، شیرین خواهد کرد.

این دستاوردهای صنعت نیشکر، زمانی شیرین‌تر می‌شود که بدانیم، برآمده از اراده‌ی پولادین کسانی است که مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و با دست‌های پینه بسته‌شان، رویش جوانه‌های امید را به نظاره نشسته و هر بحرانی را در سایه سختکوشی به فرصت شکوفایی تولید، بدل کرده‌اند تا کام مردم در پهنه انقلاب اسلامی ایران، شیرین‌تر از گذشته شود.

صنعت نیشکر از برکات انقلاب اسلامی است که همپای آن، با جانفشانی‌ها رشد کرده، با ایثارها به بالندگی رسیده، با از خودگذشتگی‌ها در سنگر تولید، در تار و پود این سرزمین ریشه دوانده و در دل این انقلاب، تحولی شگرف رقم زده و دستاوردهایش کام مردم را شیرین کرده است.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به هموطنان گرانقدر و خانواده بزرگ توسعه نیشکر تبریک می‌گویم. بی‌شک، چهل و چهارمین فجر انقلاب، طلیعه روزهای شیرین و فصلی نو در تاریخ نیشکر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار