در آستانه دهه مبارک فجر، همایش بزرگ تکریم حدود 100 فرزند شهید، ایثارگر و جانباز اهواز، باوی و کارون، پنجشنبه 6 بهمن به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و با حضور رئیس آموزش بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ 26 January 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست این شرکت در حاشیه این رویداد ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این محفل نورانی، پاسداشت یاد شهدا و ادای احترام به خانواده های آنان را بیمه گر انقلاب دانست و گفت: باید در کنار رسالت تولیدی سازمان، مسئولیت و وظیفه خود را در قبال شهدا و یادگارهای آنان ادا کرده تا شاید بتوانیم به اندازه ی یک قطره از دریای بیکران ایثار و فداکاری های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

مهندس قباد ناصری افزود: امنیت کنونی کشور و ترس دشمن از تهدید کردن جمهوری اسلامی ایران، بجز دستاوردهای  امروز نظام در حوزه نظامی و امنیتی تحت هدایت های مقام معظم رهبری، یک ریشه تاریخی هم دارد  و آن مقاومت، دلاوری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سالهای اخیر است.

وی با بیان اینکه  آینده متعلق به همین نسل و فرزندان انقلاب است، خاطرنشان کرد: همین فرزندان شهدا سهمی بسزا را در آینده کشورمان ایفا کرده و این زنجیره ی مقتدر، ولایی و متعهد ، موجبات سربلندی نظام را فراهم خواهد آورد.

شایان ذکر است در این همایش ضمن برگزاری برنامه های شاد و مسابقه توسط گروه هنری رسانه ملی، به شهدای جنگ تحمیلی و مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام شد.

برچسب ها: نفت و گاز مارون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار