معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در دهه فجر سال جاری بیش از یک هزار و ۱۷۰ پروژه عمرانی در استان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 27 January 2023

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد دهه فجر استان خوزستان بیان کرد: دشمنان ما در تمام مدت این ۴۴ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تلاش کرده و می‌کنند که آن را ناکارآمد نشان دهند اما با اطلاع‌رسانی مناسب افتتاح پروژه‌های دهه فجر باید کارآمدی نظام و خدمات آن را تبیین کنیم.

وی با تأکید بر گستردگی و مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر افزود: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در همه شهرها و روستاهای خوزستان با رویکرد تبیین خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه تجلی تلاش و مجاهدت مردم و هویت تاریخی مکان‌ها از اهداف برنامه‌های یوم الله دهه فجر باید باشد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم گوشه‌ای از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی را تبیین کنیم باید از این فرصت در راستای تبیین بیشتر حرکات مردمی دوران انقلاب استفاده کنیم.

وی به پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: تا به امروز یک هزار و ۱۷۰ پروژه عمرانی آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری در دهه فجر است که در این ایام افتتاح خواهند شد.

خانچی با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی اقدامات بسیار خوبی در خوزستان صورت گرفته است، گفت: یکی از اولویت‌های دولت و استانداری خوزستان، توجه ویژه به مناطق کم‌تر برخوردار و روستایی است که در این ایام ۷۱۱ پروژه عمرانی در روستاهای استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار