کد خبر: ۱۰۸۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴ 27 January 2023
تحریق قرآن کریم، نشانه ناتوانی در تحریف // سوزاندن قرآن سوزاندن امنیت جهانی است

حسین عبدالعزیزی

به گزارش قلم ماندگار، حسین عبدالعزیزی مدیر مسوول قلم ماندگار در یادداشتی گفت: با وجود اینکه کشور‌های اروپایی همواره از حقوق بشری دم می زنند، اما بار دیگر در یکی از این کشورها یعنی سوئد، به قرآن کریم جسارت و اسائه ادب شده و حتی با کمال وقاحت و بی‌شرمی آن را آزادی بیان می‌نامند.
بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت‌های غربی و لایه های قدرت های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان یافته و هدفمند با ادیان الهی به ساحت مقدس آخرین کتاب آسمانی قریب به دو میلیارد مسلمان جهان اهانت شد. این حرکت نفرت‌انگیز که به بهانه آزادی بیان از سوی قدرت‌های استکباری صورت گرفته موجب خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان و امت مومن و خداجوی کشورمان شد.
بار دیگر تاکید می کنیم حمایت سردمداران منفور استکبار جهانی از این رفتار زشت و قبیح نابخشودنی است.
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این اهانت‌ها را نشانه دشمنی استکبار با اصل اسلام دانستند و همه آزادی‌خواهان جهان را به مقابله با سیاست پلید توهین به مقدسات فراخواندند.
ایشان اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. همچنین رهبر انقلاب اسلامی فرمودند همه آزادی‏خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار