فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 28 January 2023

سردار سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی ۷۷ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این طرح ۸۹ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۸۲۴ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: تامین امنیت شهروندان وظیفه پلیس و عبور از آن خط قرمز فراجا است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار