مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان موفق به کسب رتبه دوم کشور در شاخص رشد توسعه کمی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 29 January 2023

به گزارش ایرنا ، مسعود حمیدی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان توسعه کمی و کیفی حوزه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش است و بر این اساس، با برنامه ریزی مدون موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شاخص توسعه کمی آموزش های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شدیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در موارد مختلف تاکید فراوانی بر لزوم گسترش و بسط آموزش‌های مهارتی در جامعه داشتند و همواره بر لزوم زمینه سازی لازم برای تقویت و افزایش بخش‌های مربوط به فنی و حرفه‌ای تاکید دارند که باید به عنوان نقشه راه متولیان تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گیرد.

حمیدی نژاد ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان تمام تلاش خود را در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی به کار خواهد بست تا شاهد پیشرفت‌های خوبی در همه حوزه‌ها از جمله آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش باشیم.

یکی از اهداف مجموعه آموزش و پرورش توسعه هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای و ترغیب دانش آموزان برای گرایش به رشته‌های فنی است.

۴۵۰ هنرستان در خوزستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار