دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 30 January 2023

به گزارش ایسنا، دکتر زلفی‌گل شب گذشته (۹ بهمن‌ماه) وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و دکتر علی‌محمد آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز قرار گرفت.

سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان خوزستان با هدف برگزاری نشست‌هایی با دانشگاهیان و همچنین حضور در جلسات بررسی آخرین وضعیت آموزش عالی در استان خوزستان انجام شده است.

حضور در آیین تکریم رئیس پیشین دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین شرکت در هفتادویکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسری کشور که ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه امسال به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های دکتر زلفی‌گل در سفر به استان خوزستان است.

بنا بر اعلام دانشگاه شهید چمران اهواز، وزیر علوم شب گذشته با ورود به استان خوزستان بر مزار مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس فقید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دانشگاه شهید چمران اهواز حضور یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار