رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: طرح برجام عزت ایران اسلامی را در عرصه بین المللی بیش از پیش ارتقا داد که موفقیت ارزنده ای محسوب می شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 21 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سید پرویز فتاح در دیدار با امام جمعه یاسوج افزود: این طرح مهم باعث پیروزی ایران بر استکبار جهانی از جمله آمریکا شد.


وی بیان کرد: ایران اسلامی در عرصه فرهنگی و نظامی در جهان مطرح است و پس از مذاکرات هسته ای با کشورهای عضو گروه 1+5 نیز در زمینه سیاسی توفیق های متعددی کسب کرد.

فتاح اظهارکرد: تمام مشکلات کشور از جمله در زمینه اقتصادی با همت مردم و مسوولان اجرایی قابل برطرف شدن است.

وی عنوان کرد: برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور باید به مقابله با فقر رفت و آن را به طور کامل ریشه کن کرد.

فتاح ابراز داشت: تحریم های اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی کمرشکن بود اما به لطف الهی، تدبیر مسوولان اجرایی و مقاومت مردم این توطئه شوم را خنثی کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: سیاست و نگاه اصلی کمیته امداد ریشه کنی فقر در جامعه با توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان و خروج تدریجی آنان از زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

فتاح گفت: رویکرد اصلی دولت یازدهم و مسوولان اجرایی کشور حمایت جدی و همه جانبه از محرومان است.

وی بیان کرد: خدمت رسانی به نیازمندان و قشرهای آسیب پذیر جامعه مایه افتخار و نوعی توفیق الهی است.

امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار گفت: ایران در مذاکرات هسته ای با کشورهای عضو گروه 1+5 نشان داد که می توان در برابر استکبار جهانی از جمله آمریکا ایستاد و این جزو برکات مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی با تسلیت ماه محرم، افزود: ملت ایران با تاسی از قیام امام حسین (ع) در برابر ظالمان و مستکبران جهان مقاومت کرده و در مقابل تحریم ها و تهدیدهای دشمنان ایستادند.

وی اظهار کرد: تاسیس کمیته امداد از مهمترین اقدامات امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که با هدف کمک به نیازمندان و رفع محرومیت در کشور انجام شد.

امام جمعه یاسوج ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگونه امکانات و یا زیرساخت رفاهی نداشت و تمام پیشرفت های این استان در زمینه های مختلف پس از پیروزی انقلاب کسب شده است.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن منابع خدادادی و ظرفیت های چشمگیر محروم مانده و چندان توسعه نیافته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست مدیران بانکها با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: این استان با وجود برخورداری از مواهب الهی متعدد همچنان از محرومیت و توسعه نیافتگی رنج می برد.

سید موسی خادمی افزود: به دلیل وجود محرومیت و نرخ بالای بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد می طلبد که مسوولان اجرایی کشور بویژه نهادهای امدادرسان از جمله کمیته امداد توجه خاصی نسبت محرومیت زدایی از این استان داشته باشند.

وی با اشاره به برخورداری 90هزار نفر از جمعیت این استان از حمایت کمیته امداد و نیازمند حمایت بودن شمار دیگری از خانوارهای این استان به امداد رسانی، برلزوم اجرای دوطرح بزرگ اقتصادی و اشتغالزا از سوی کمیته امداد دراین استان تاکید کرد.

بیش از 20درصد از جمعیت 650هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد ازحمایت کمیته امداد برخوردار هستند و این استان دارای نرخ بیکاری حدود 16درصد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار