مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان به علت گستردگی و نیاز به جبران عقب ماندگی های ناشی از جنگ تحمیلی ، هم اکنون پس از تهران بیشترین طرح های بیمارستانی در حال ساخت را در کشور دارد.
کد خبر: ۱۲۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 09 November 2015
دکتر داریوش پناهی زاده در آیین گرامیداشت روز جهانی رادیولوژی که در بیمارستان امیرالمومنین(ع) تامین اجتماعی اهواز برگزار شد افزود: با پیگیری های زیاد و تزریق و تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان تامین اجتماعی هم اکنون کار ساخت سه بیمارستان تامین اجتماعی در دزفول ، آبادان و امیرکبیر اهواز با سرعت قابل قبول در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری که بیمارستان امیرکبیر اهواز که عملیات ساختمانی آن به تقریبا به اتمام رسیده با نصب تجهیزات تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

پناهی زاده در ادامه گفت: بیمارستان 160تختخوابی بیمارستان آبادان با 50درصد پیشرفت و بیمارستان 96تختخوابی دزفول که اردیبهشت ماه امسال عملیات اجرایی آن با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شروع شد با 10درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی گفت: ساخت سه بیمارستان جدید در استان در حالی عملیاتی شده که سازمان تامین اجتماعی سالهاست برنامه ساخت بیمارستان جدید در کشور را متوقف کرده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون شش بیمارستان و 24مرکز درمانگاه ، پلی کلینکی و دی کلینیک وابسته به تامین اجتماعی در استان خوزستان فعال است از برنامه این مدیریت برای اجرای طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی شوشتر خبر داد.

پناهی زاده در ادامه گفت: امسال در مجموع 10میلیارد ریال برای نوسازی و خرید تجهیزات و به روز رسانی امکانات پزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز تخصیص یافته است و بخشی از کار نوسازی بخش های مختلف آن انجام شده و در خدمت افراد زیرپوشش تامین اجتماعی قرار گرفته است.

وی از تامین 12دستگاه آمبولانس در سال گذشته برای مراکز درمانی وابسته مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: هم اکنون به سرعت در حال نوسازی تجهیزات به منظور ارایه خدمات مطلوب تر به بیماران هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه سرانه تخت بیمارستانی در اهواز پایین است اظهار کرد: راهبرد و برنامه این مدیریت توسعه تخت های ویژه در مراکز بیمارستانی است تا بتوان سطح کیفی خدمات پزشکی و درمانی ارتقا دهیم.

پناهی زاده در ادامه با تجلیل از رادیولوژیست ها و پرتونگاران در بخش های سی تی اسکن و ام آر آی اظهار کرد: هنوز آنطور که باید نتوانستیم حق این بخش از نیروی انسانی که در معرض خطرهای ناشی از آن هستند ادا کنیم ولی در حق مقدورات قانونی حق پرتو ، ساعت کار موظفی به میزان 132ساعت در ماه و بازنشتسگی پیش از موعد به مدت پنج سال اجرا می شود.

وی گفت: کسانی که با خدمات ویژه و انجام کشیک در بیمارستان ها به بیماران خدمت می کنند نگاه ویژه خواهد شد.

در این آیین دکتر علی ولی منش رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز در سخنان کوتاهی از خدمات پرتونگاران که کاری سخت و در عین حال حساس است تجلیل کرد.

15رادیولوژیست نمونه مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی خوزستان در این آیین با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار