دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل حریفان خود به تساوی دست یافتند.
کد خبر: ۱۵۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ 27 December 2015
راه آهن 1 - 1 فولاد خوزستان؛ بیهوده ترین یک امتیاز برای هر دو تیم

ده دقیقه ابتدایی این دیدار را فولادی ها بهتر بازی کردند. در دقیقه 2 شوت خطرناک  شریفات را گلر راه آهن در اختیار گرفت. در دقیقه 12 ضربه ایستگاهی راه آهنی ها را فرشاد فرجی با بی دقتی به بیرون زد.

در دقیقه 17 ضربه آزاد حسین ابراهیمی از فاصله ٣٠ متری با اندکی فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت. محمود مطلق زاده در دقیقه 27 موفق شد با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرده و تیمش را یک بر صفر پیش بیاندازد.

در دقیقه 50 ارسال پاس بلند مدافعین فولاد به مهدی زاده رسید اما او ضربه اش را به کنار دروازه کوبید.  راه آهنی ها در دقیقه 58 موفق به زدن گل مساوی شدند و عباس زاده با استفاده از اشتباه مدافعان تیم فولاد موفق به زدن اولین گل خود برای راه آهن شد.

 در دقیقه 75  شریفات صاحب پاس چاگو شد اما ضربه زیبای این بازیکن با واکنش رمضانیان راهی کرنر شد. دو تیم در ده دقیقه پایانی فشار زیادی روی دروازه هم آوردند ولی بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید و هر دو تیم یک امتیاز کم ارزش را کسب کردند و در همان شرایط بحرانی باقی ماندند.
 

استقلال خوزستان 1 - 1 سپاهان / توقف صدرنشین

ستقلال خوزستان و سپاهان در حالی به مصاف هم می‌رفتند که دو تیم به 3 امتیاز بازی نیاز مبرمی داشتند. بازی در حالی آغاز شد که دو تیم با پرس شدید در میانه میدان در همان ابتدای بازی چندین موقعیت جدی روی دروازه‌ها ایجاد کردند اما در ادامه بازی این استقلال خوزستان بود که رفته رفته بر بازی مسلط شد و با استفاده از ضعف سپاهان در طراحی حملات بازی را در دست گرفت. موقعیت‌های خوب استقلال خوزستان اما تبدیل به گل نشد و دقایق پایانی نیمه اول را سپاهان اداره کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازی برتر استقلال خوزستان و فشار مضاعف این تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت تا بالاخره یکی از موقعیت‌ها را رحیم زهیوی تبدیل به گل کرد و در ادامه با حفظ بازی و کنترل توپ سعی در حفظ نتیجه داشتند. شاگردان ویسی البته تا اواخر بازی نیز در این امر موفق بودند اما با نزدیک شدن به دقایق پایانی و خسته شدن مهاجمان استقلال خوزستان فشار سپاهان بیشتر شد تا بالاخره روی یک ارسال این محمدرضا خلعتبری بود که بر خلاف جریان بازی گل تساوی را به ثمر رساند.

سپاهان در روزی که اصلاً نمایش امیدوارکننده‌ای برابر تیم قهرمان نیم فصل نشان نداد شاید با خوش شانسی یک امتیاز شیرین را از اهواز سوغات آورد. استقلال خوزستان نیز امیدوار است با این تک امتیاز در پایان هفته شانزدهم همچنان در صدر جدول باقی بماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار