سرمربی سپاهان اصفهان:
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: استقلال خوزستان را یک تیم جوان و منظم دیدم و به نظر من آنها لیاقت صدرنشینی در لیگ برتر را داشتند.
کد خبر: ۱۵۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 27 December 2015
ایگور استیماچ عصر شنبه پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: استقلال خوزستان را امروز تیم شایسته ای دیدم و معتقدم این تیم به حق صدرنشین لیگ برتر است. استقلال اهواز را تیمی جوان و منظم دیدم و خوشحال هستم از شانس خود به خوبی استفاده کردیم و به تساوی رسیدیم.

وی افزود: بازی زیبایی از سوی دو تیم در این بازی مشاهده کردیم چرا که هیچ یک از این دو تیم به دنبال بازی تدافعی نبودند. من همیشه به دنبال انجام بازی زیبا بودم تا هواداران از دیدن بازی های تیم من لذت ببرند.

سرمربی سپاهان در خصوص این سئوال که سپاهان در این بازی خیلی خوش سانس بود که شکست نخورد، عنوان کرد: قرار نیست که ما همیشه بدشانس باشیم. یک بار هم ما باید خوش شانسی را تجربه کنیم.

استیماچ در خصوص اینکه با تعویض نوید کیا سپاهان بهتر و هجومی تر بازی کرد نیز گفت: من چنین اعتقادی ندارم. محرم تمام تلاشش را انجام داد که تیم به خوبی بازی کند به گونه ای که تعویض وی یک ریسک برای من به حساب می آمد.

وی توضیح داد: سپاهان لازم است چند بازی دیگر انجام دهد تا من در تعطیلات نیم فصل بتوانم یک تیم مقتدر و با آمادگی جسمانی بالا را ایجاد کنم. سپاهان باید قهرمانی در فصل قبل را فراموش کند و تلاش خود را برای قهرمانی در این فصل و انجام بازی های مناسب متمرکز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم امتیازات را با هم تقسیم کردند.

گل های این بازی رحیم زهیوی دقیقه ۵۸ برای استقلال خوزستان و محمدرضا خلعتبری دقیقه ۸۵ برای سپاهان اصفهان به ثمر رساند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار