تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل پدیده مشهد 14 امتیازی شد و از انتهای جدول نجات یافت، استقلال خوزستان نیز در آزادی از پرسپولیس شکست خورد
کد خبر: ۱۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵ 01 January 2016
بالاخره فولاد برد

در ادامه رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، شاگردان دراگان اسکوچیچ امروز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل تیم پدیده مشهد قرار گرفتند و این تیم را با نتیجه 1 بر صفر شکست دادند.
تنها گل این دیدار را ساسان انصاری مهاجم تیم فولاد در دقیقه 43 و از روی نقطه پنالتی درون دروازه حریف جای داد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیم خود به ارمغان آورد.

این سومین پیروزی تیم فولاد در پانزدهمین دوره از رقابت های لیگ برترفوتبال است که مقابل تیم پدیده مشهد به دست آمد.

شاگردان اسکوچیج با کسب هر سه امتیاز این دیدار 14 امتیازی شدند و به جایگاه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.

آخرین برد این تیم به هفته سیزدهم و دیدار این تیم برابر تیم استقلال اهواز باز می گردد که در آن دیدار شاگردان اسکوچیچ با نتیجه 2 بر 1 حریف را از پیش رو برداشتند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در این دیدار از علیرضا سلیمی، مساریچ، محمدرضا خانزاده، محمداهل شاخه، مهدی بدرلو، عبدالله نصاری، چاگو، محمودمطلق زاده، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری و اسماعیل شریفات در ترکیب اصلی تیم استفاده کرد.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز از ترکیب مجتبی روشنگر، فریبرز گرامی، محمدحسین مرادمند، رضا ناصحی، حسین بادامکی، محسن یوسفیف مهدی خیری، معین عباسیان، محسن بیات و یونس شاکری برابر تیم فولاد بهره گرفت.

بیش از 500 هوادار این دیدار را از نزدیک به تماشا نشستند.

شاهین حاج بابایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت، وی با نشان دادن کارت زرد به رضا ناصحی و محمد حسین مرادمند از تیم پدیده و امیرحسین فشنگچی بازیکن تیم فولاد آنان را جریمه کرد.

بدنبال کسب نتایج ضعیف تیم فولاد و حمایت مجدد اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد از کادرفنی، بازیکنان فولاد امروز با روحیه بالاتری نسبت به سایر دیدار های لیگ برتر مقابل رقیب قرار گرفتند.



 شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس تهران

شاگردان برانکو ایوانکویچ در این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسیدند و بطور موقت به رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.

گل های پرسپولیس را دراین دیدار امید عالیشاه دردقیقه 17 و مهدی طارمی دردقیقه 49 درون دروازه تیم استقلال خوزستان جای دادند و برتری تیمشان را برابر قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ برتر رقم زدند.

شاگردان برانکو در این دیدار که از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به جریان افتاد، میزبان تیم استقلال خوزستان بودند و با حمایت تماشاگران خودی در این دیدار خانگی بهره لازم را به دست آوردند.

رامین رضاییان در دقیقه 13 با شوتی از راه دور شانس خود را برای گشودن دروازه استقلال خوزستان امتحان کرد، ولی این بارهم دروازه بان استقلال بود که با واکنشی مناسب ضربه زمینی و محکم بازیکن پرسپولیس را مهار کرد.

تداوم حملات سرخ پوشان در حضور پرشور هواداران این تیم در دقیقه 17 سرانجام به ثمرنشست و نخستین گل این دیدار رقم خورد. در این دقیقه امید عالیشاه با جاگیری مناسب در محوطه جریمه ، توپ ارسالی را با یک ضربه سر محکم به قعر دروازه خسوس فرستاد و دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

نیمه دوم با حملات هجومی بازیکنان تیم پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو دردقیقه 49 خیلی زود به گل دوم رسیدند. در این دقیقه پاس طولی و زیبای محسن مسلمان از بین مدافعان تیم استقلال خوزستان عبور کرد و به مهدی طارمی که در بین مدافعان حریف قرارگرفته بود رسید و این بازیکن با سرعتی مثال زدنی، خود را به دروازه حریف رساند و در موقعیت تک به تک توپ را با شوتی زیبا به گل دوم این تیم تبدیل کرد.

در ادامه شاگردان ویسی با دراختیار گرفتن توپ و میدان از کناره ها به سمت دروازه تیم پرسپولیس حرکت کرده و چندین بار صاحب موقعیت شدند که البته هیچ کدام منجر به گل نشد.

دراین دقایق شاگردان برانکو چشم به ضد حملات داشتند و درچند موقعیتی که بدست آوردند، خطرناک ظاهر شدند اما نتیجه باز هم تغییری نکرد.

این روند تا پایان این دیدار ادامه داشت و اتفاق دیگری نیفتاد و بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید تا پرسپولیس استقلال تهران را صدرنشین کند.

برانکو ایوانکویچ سرمربی سرخ پوشان پایتخت تیم خود را با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه راهی زمین کرد.

عبدالله ویسی که تیمش در صدر جدول رده بندی قرار دارد، تیم خود را با ترکیب فرناندو دخسوس( دروازه بان)، محمد طیبی، موسی کولی بالی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، حکیم نصاری، علی اصغر عاشوری، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید به میدان فرستاد.
احمد صالحی وظیفه قضاوت از این دیدار حساس را برعهده داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار