دربی برگشت را قرمزها بردند؛
فولاد با این برد، با 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. استقلال خوزستان در حالی با 33 امتیاز از صدرنشینی بازماند که ممکن است با ادامه مسابقات این هفته، پله دوم جدول را هم از دست بدهد
کد خبر: ۱۷۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 29 January 2016
فولاد خوزستان با برتری مقابل استقلال خوزستان، جلوی صدرنشینی این تیم هم استانی را گرفت. با آنکه بازی در نیمه دوم شاهد حملات استقلالی ها بود اما با گل چاگو سه امتیاز دربی به حساب فولادی ها ریخته شد تا شکست این تیم در دربی رفت جبران شود. شوت از راه دور ماتیاس چاگو با اشتباه فرناندو خسوس در دقیقه82، فولاد را برنده این دیدار کرد.

به گزارش تابناک خوزستان، فولاد با این برد، با 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. 
استقلال خوزستان در حالی با 33 امتیاز از صدرنشینی بازماند که ممکن است با ادامه مسابقات این هفته، پله دوم جدول را هم از دست بدهد.

این بازی در  هفته هجدهم لیگ برتر و در ورزشگاه غدیر اهواز با داوری محمدرضا اکبریان برگزار شد.  

شاگردان دراگان اسکوچیچ در این دیدار را علی رضا سلیمی، عبداله ناصری، محمد اهل شاخه، بهمن کامل، مهرداد جماعتی، احمد عبداله زاده(٦٤ حسین ابراهیمی)، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، مهرداد بایرامی(کوئه ماها 80)، ساسان انصاری، محمد مطلق زاده(شریفات 47) تشکیل می دادند.

همچنین در تیم استقلال خوزستان، فرناندو ده خسوس، موسی کولیبالی، محمدطیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی،  علی اصغر عاشوری(برتولدو 62)، سید جلال عبدی،فرشاد سالاروند،روح الله سیف الهی(سینگ 72)، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید( فرشاد جانفزا 83) بازی کردند.

فولادی ها با این برد، چهارمین بازی بدون شکست خود را سپری کردند ولی استقلالی های خوزستان دومین باخت پیاپی خود را تجربه کردند تا احتمالا فاصله شان از صدر جدول بیشتر شود.

دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر یعنی استقلال اهواز هم این هفته در دیدار با ملوان بندرانزلی با تساوی یک-یک متوقف شد و در قعر جدول باقی ماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار