بسته خبری انتخاباتی تابناک خوزستان؛
کسانی صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را دارند که نگاهشان به توانمندی های درون نظام متمرکز باشد و بدون هراس از دشمن، اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند
کد خبر: ۱۸۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 22 February 2016
باید به کسانی رای بدهیم که رهبری را تنها نگذارند 
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه مراسم قرائت  حدیث کساء با حضور آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مسجدسلیمان برگزار شد .
 
آیت الله شفیعی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری نعمتی است که در دنیا نظیر ندارد اظهار داشت : دشمن برای بی اعتبار کردن مجلس خبرگان خیلی تلاش می کند و اینکه این مجلس را بر هم بزند و یا اینکه افرادی به این مجلس فرستاده شوند که نتیجه فکر و عملشان تقویت ضد انقلاب در خارج است .
 
وی افزود : باید به کسانی رای بدهیم که به مقام ولایت نزدیک باشند و رهبری را تنها نگذارند .
 
وی با بیان اینکه مردم باید دشمن شناس باشند تاکید کرد: دشمن  در لباس دوستی می آید و این وظیفه شرعی ماست که  به  افرادی که دشمن معرفی می کند  رای ندهیم  .
 
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان  تصریح کرد : در روز هفتم اسفند باید همه با هم پای صندوق های رای حاضر شویم چراکه صف های طولای مردم برای حضور در انتخابات در دنیا منتشر می شود و می بینند که ملت مبارز ایران با تمام مشکلات و سختی ها پای انقلاب ایستاده اند . 

  تجلیل از صبر و توان دولت روحانی در پیشبرد مسئله هسته ای
علی ساری کاندیدای حوزه انتخاباتی اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با بیان اینکه کارنامه دولت در مسئله برجام قابل‌ستایش و دفاع است، گفت: بی‌شک صبر و توان دولت دکتر روحانی موجب شد قدرت‌های جهان در برابر نمایندگان مردم ایران سرتعظیم خم کرده و با مشخص شدن حقانیت ایران در مسئله هسته‌ای برجام به سرانجام برسد.

 وی با حضور در دفتر این حزب در اهواز با اشاره به اینکه همدلی رمز موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس است، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در تمامی نقاط کشور و در استان خوزستان تنها با همدلی می‌توانند در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی موفق شده و نمایندگان خود را برای دفاع از حقوق کشور و مردم راهی مجلس کنند.

ساری ادامه داد: در خوزستان مسئله تبعیض تنها به قومیت‌ها محدود نمی‌شود و به‌نوعی پس از هشت سال دوران دفاع مقدس که مردم استان در اوج بمباران‌ها در کنار سایر هم‌وطنانمان از خاک کشور و این استان دفاع کردند، همچنان شاهد تبعیض در تمامی بخش‌ها هستیم.

این کاندیدای اصلاح طلبان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه به حذف سایر احزاب و یا اصولگرایان معتقد نبوده و نیستند بلکه این اندیشه را دارند که تمامی احزابی که در چارچوب قانون اساسی حرکت می‌کنند، باید در کنار یکدیگر هرچند با تفکرات متفاوت، برای اعتلای کشور تلاش کنند.

  باید از فضای پس از برجام نهایت استفاده را ببریم
سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس نهم و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار پرشور با جمعی از دانشجویان اهواز اظهار داشت : این تصور که یک فرد ، یک جریان و یا یک گروه به تنهایی می تواند اهواز را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد ، تصور باطلی است .

حسینی با اشاره به اینکه جریانات مختلف سیاسی ، فعالین مدنی ، مدیران اجرایی و دانشگاهیان همه باید نقش خود را برای توسعه اهواز ایفا کنند اظهار داشت : ما در اهواز به یک برجام افتصادی برای ایجاد اشتغال ، افزایش تولید ، کاهش فقر و جذب سرمایه نیاز داریم و همچنین به یک برجام اجتماعی نیز  به منظور ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری ، نقش افرینی شهروندان و مقابله با مسائل اجتماعی احتیاج است .

سید شریف حسینی با اشاره به اینکه یکی از موافقان و مدافعان تصویب برجام در مجلس بوده است عنوان کرد : باید از فضای پس از برجام برای ارتقا معیشت و رفاه مردم نهایت استفاده به عمل اید .

زیباکلام به اهواز می آید
 رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان در گفت و گویی کوتاه از حضور صادق زیبا کلام در اهواز خبر داد. سید جابر موسوی بیان کرد: روز 4 شنبه زیبا کلام مهمان اصلاح طلبان خوزستان است و به چند شهرستان نیز سفر می کند.
 
حمایت قبادیان و عماد از لیست اصلاحات
 با وجود آنکه برخی شبکه های مجازی از حمایت برات قبادیان از یکی از کاندیداهای اصولگرایان در مجلس(موسوی) خبر می دادند اما وی این خبر را تکذیب کرده و گفته است که از لیست ائتلاف اصلاح طلبان حمایت می کند. وی قرار است در دانشگاه شهید چمران و دانشگاه علوم پزشکی در حمایت از این لیست سخنرانی کند.

علی عماد هم که صلاحیت اش مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته است، ستاد خود را در اختیار ستاد ائتلاف اصلاح خوزستان قرار داد . طی روزهای گذشته جمعی از کاندیداهای رد صلاحیت شده طی پیام هایی از لیست ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان حمایت کرده اند .

استقبال از شمس اله بهمنی و علی دژمان در رامهرمز و ماهشهر
خبرهای دریافتی تابناک از اقبال عمومی مردم در دو حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر از شمس اله بهمنی و همچنین مردم ماهشهر و هندیجان و امیدیه از علی دژمان خبر می دهند.

گفته می شود این دو شانس پیروزی در مرحله اول انتخابات در این دو حوزه انتخابیه هستند.
 
تشکر احمدی شاهرودی از حمایت اصلاح طلبان
آیه الله احمدی شاهرودی، کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در خوزستان در دیدار با تعدادی از فعالان اصلاح طلب گفته است به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کردم ولی از حمایت گروه های اصلاح طلب نیز تشکر می کنم . وی در حال حاضر نیز نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است.

انتقاد از صنایع آلاینده در خوزستان
مجید ناصری نژاد نامزد ائتلاف اصولگرایان در شادگان هم در گفتگو با رهیاب گفته است: اگر شرکت ها و صنایع بزرگی که در استان خوزستان مشغول هستند سهم عوارض و ارزش افزوده و آلایندگی ها را بپردازند و پولها را به حساب دفاتر خود در  تهران واریز نکنند مشکلات معیشتی مردم در استان حل خواهد شد.

وی ادامه داد: پولی که صنایع بزرگ در استان به دست می اوردند باید بخشی از آن سهم مردم استان باشد و در خوزستان خرج شود چرا که ضرر این صنایع متوجه مردم استان است.

ناصری نژاد تصریح کرد:این شرکت ها حتی حاضر نیستند که سرمایه های خود را در بانک های خوزستان بگذارند تا این گردش مالی موجب پیشرفت استان شود.

وی اضافه کرد:طبق قانون باید یک درصد از سهم این صنایع خرج ورزش استان شود ولی شما مشکلات ورزش استان را ببیند بخشی از آن متوجه همین عدم پرداخت هاست یا نهایتا پول را در حساب تربیت بدنی تهران می ریزند.
 
تاکید سردار شاهوارپور بر حضور پر شور مردم در انتخابات
سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان درخصوص انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: در حال حاضر مهم ترین مساله برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

وی افزود: همه آحاد مردم باید برای برگزاری پرشور انتخابات پای صندوق های رأی بیایند تا مشت محکمی بر دهان آمریکا و هم پیمانانش بزنند.

سردار شاهوارپور با اشاره به لزوم انتخاب افراد شایسته برای حضور در مجلس تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید افرادی وارد مجلس شوند که خوی استکبار ستیزی و مقابله با سلطه آمریکا در وجودشان باشد.

وی ادامه داد: کسانی صلاحیت حضور در مجلس شورای اسلامی را دارند که نگاهشان به توانمندی های درون نظام متمرکز باشد و بدون هراس از دشمن، اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

انصراف 18 نامزد/ تایید صلاحیت یک کاندیدا
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: علی ولی منش از حوزه انتخابیه بهبهان، زیدون و آغاجاری امروز تایید صلاحیت شده و به جمع نامزدهای این دوره مجلس دهم پیوسته است.

وی گفت: روز شنبه ۱۳ نفر و یکشنبه پنج نفر از نامزدهای مجلس دهم در خوزستان از شرکت در رقابت انتخاباتی انصراف داده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: پس از تایید شورای نگهبان تاکنون ۴۵ نفر از نامزدهای خوزستانی از حضور در رقابت های مجلس شورای اسلامی انصراف داده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار