فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قم خبر داد
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک متخلف زیست محیطی که در جمعه بازار اقدام به فروش پرندگان وحشی کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۹۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 10 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم، طیب احمدی با اشاره به گشت و کنترل ماموران اجرایی این اداره‌کل در سطح شهر در سخنانی اظهار کرد: تمام پرنده فروشی‌ها و محل‌هایی که احتمال فروش جانوران وحشی دارند، کاملاً زیرنظر قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی افراد در بازارچه‌های محله‌ای و منطقه‌ای در سطح شهر اقدام به خرید و فروش جانوران به ویژه پرندگان وحشی می‌کنند، گفت: این افراد عمدتاً نسبت به جرم و تخلفی که صورت می‌پذیرد، کاملاً آگاه بوده و آگاهانه مبادرت به این کار می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم از دستگیری یک متخلف که در جمعه بازار اقدام به فروش هفت قطعه سهره کرده بود، خبر داد و گفت: این متخلف زیست محیطی با هماهنگی نیروی انتظامی دستگیر و پرندگان وی نیز ثبت و ضبط شدند.

وی با بیان اینکه پرونده تخلف این متخلفان بلافاصله تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود، تصریح کرد: تمام جانوران وحشی کشف شده پس از تیمار و رسیدگی اولیه در دامان طبیعت رهاسازی می‌شوند و در صورت لزوم برای نگهداری بیشتر موقتاً به دوستداران طبیعت واگذار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار