کد خبر: ۲۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ 14 April 2016

دوازده ستاره این هفته پیش از دیدار دربی تهران را با هم مرور می کنیم، ستاره هایی که می توانند سرنوشت بازی تیمشان را عوض کنند.


به گزارش"ورزش سه"، هفته بیست و ششم لیگ برتر از فردا در شهرهای مختلف شروع می شود و البته مهم ترین دیدار این هفته جمعه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس شروع می شود، ستاره های این هفته پیش از دربی را مرور می کنیم:

کاوه رضایی(ذوب آهن اصفهان)

ذوب آهن که دو باخت برابر گسترش و تراکتور دو تیم تبریزی کمی از کورس عقب مانده اند امیدوارند فردا در تهران برابر راه آهن پیروز شوند، بازی رفت را ذوب آهن توانست با نتیجه 4-0 پیروز شد و می تواند فردا پیروز شود. کاوه رضایی ستاره خط حمله ذوبی ها که در بازی رفت موفق شد 2 گل بزند ستاره تیم یحیی برای این بازی و امید اول گلزنی این تیم به حساب می آید.

عباس بوعذار(نفت تهران)

بوعذارکه در اهواز به "عباس روبینیو" معروف است، پس از رفع مصدومیتش به ترکیب اصلی نفت برگشته است او در دو بازی اخیر نفت توانسته دو پاس گل مهم برای کسب هر سه امتیاز در دو بازی بدهد، حال بوعذار باید در برابر استقلال خوزستان بازی کند و نفت می تواند در صورت برد در این بازی به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شود.

حسن بیت سعید(استقلال خوزستان)

حسن بیت سعید می تواند ستاره استقلال خوزستان در دیدار با نفت تهران باشد، او که مدت هاست گل نزده است در غیاب رحیم زهیوی دیگر بازیکن خطرناک سوسنگردی استقلال خوزستان امید اول گلزنی تیم ویسی محسوب می شود. استقلال خوزستان اگر بازی را ببرد و دربی مساوی شود می تواند مسیر زیادی از قهرمانی را طی کرده باشد.

محمد ابراهیمی(گسترش فولاد تبریز)

ستاره این روزهای گسترش فولاد کسی جز محمد ابراهیمی نیست، او در دو بازی قبل برای گسترش  فولاد 5 گل زده است و فراز کمالوند به ساق های وی امید دارد تا از مشهد بتواند دست پر بیرون بیاید. بازی رفت با نتیجه 4-1 به سود شاگردان کمالوند به پایان رسید و نکته جالب گلزنی محمد ابراهیمی در آن بازی است. وی در دقیقه 38 دومین گل تیمش را در تبریز به ثمر رساند.

فرید بهزادی کریمی(صبای قم)

فرید بهزاد کریمی در ابتدای فصل عضو تراکتورسازی بود و البته در این تیم نتوانست گل بزند و میانه های های فصل به صبای قم پیوست و تا کنون سه گل برای تیم علی دایی زده است. او در این بازی باید برابر دوستان سابقش قرار بگیرد. باید دید در نبرد امیر قلعه نویی و علی دایی چه نتیجه ای بدست خواهد آمد، بازی رفت را صبای قم با نتیجه 2-1 پیروز شد.

سروش رفیعی(تراکتورسازی تبریز)

رفیعی که در بازی قبل تیمش برابر ذوب آهن به دلیل محرومیت حضور نداشت و اتفاقا تراکتور در اصفهان یک پیروزی مهم و امیدبخش به دست آورد، در بازی فردای تیمش می تواند بسیار مهم و تاثیر گزار باشد. رفیعی خوش تکنیک باید در حالی برای تراکتور به میدان برود که برد تراکتور سازی در این بازی می تواند این تیم را به یکی از مهم ترنی شانس های قهرمانی تبدیل کند.

معین عباسیان(پدیده مشهد)

دفاع کنار پدیده ای ها این فصل بسیار خوب عمل کرده است  و در بازی فردا می تواند ستاره تیمش باشد. پدیده که خیالش برای بقا در لیگ برتر راحت شده است به دنبال جایگاه بالاتر و انتقام شکست سنگین بازی رفت برابر گسترش فولاد خواهد بود.

عادل کلاه کج(استقلال اهواز)

کاپیتان با تجربه استثلال اهواز باید این هفته در اصفهان برابر تیم سابقش سپاهان قرار بگیرد، با این توجه که استقلال اهواز تا کنون برابر تیم های اصفهانی شکست نخورده است. این تیم که امید بسیار کمی برای بقا دارد باید دید می تواند رکورد خوبش برابر اصفهانی ها را حفظ کند. حضورعادل کلاه کج با تجربه در میانه میدان بسیار به کار شاگردان بختیاری زاده خواهد آمد.

لوسیانو پریرا(سپاهان اصفهان)

مهاجم برزیلی سپاهانی ها از زمانی که به ترکیب سپاهانی ها اضافه شده است انقلابی در خط حمله این تیم به وجود آمده است، بازی رفت سپاهان برابر استقلال اهواز با نتیجه 1-1 به پایان رسید، دیداری که موجبات اخراج حسین فرکی را از سپاهان فراهم کرد. لوسیانو پریرا می خواهد انتقام کسی که او را به فوتبال ایران آورد را از استقلال اهواز بگیرد. وی سابقه حضور در فولاد خوزستان و شهر اهواز را دارد و تقابلش با دیگر اهوازی ها جذاب خواهد بود.

غلامرضا رضایی(سایپا)

غلامرضا رضایی در هر دو دیدار این فصل سایپا برابر تیم های فرهاد کاظمی گلزنی کرده است و می خواهد سومین گلش را برابر تیم های کاظمی بزند. سایپا در بازی رفت توانست با گل های رضایی و شاه علیدوست 2-1 سیاه جامگان را شکست دهد.

حمید علی عسگری(سیاه جامگان مشهد)

سیاه جامگان در بازی برابر سایپا تنها برد می خواهد چرا که باخت در این بازی می تواند بسیار به ضرر تیمش باشد، سیاه جامگان برای بقا تنها سه امتیاز از این دیدار را می خواهد. سیاه جامگان بازی رفت را با نتیجه 2-1 شکست خورد اما این بازی برای فرهاد کاظمی بسیار پر اهمیت خواهد بود.

بهادر عبدی(راه آهن)

باخت سنگین راه آهن در بازی رفت و البته جایگاه کنونی تیمش، دیدارشان برابر ذوب آهن برای آنها بسیار حساس است، تجربه بهادرعبدی کاپیتان راه آهن می تواند بسیار به این تیم برای بازی فردا کمک کند، باید دید بهادر عبدی می تواند به همراه دیگر یارانش نتیجه راضی کننده و مهم را در تهران بگیرد یا خیر.


برنامه بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر به این شرح است:

پنجشنبه 26 فروردین 95

فولاد مبارکه سپاهان- استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

راه آهن- ذوب آهن- ورزشگاه شهدای شهر قدس

تراکتورسازی تبریز – صبا قم- ورزشگاه یادگار امام تبریز

استقلال خوزستان- نفت تهران- ورزشگاه غدیر اهواز

سایپا- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه پاس قوامین

پدیده خراسان – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه ثامن مشهد

جمعه 27 فروردین 95

پرسپولیس- استقلال تهران- ورزشگاه آزادی

شنبه 27 فروردین 95

فولاد خوزستان- ملوان بندر انزلی- ورزشگاه غدیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار