فرماندار حمیدیه:
فرماندار حمیدیه گفت: دامپزشکی اهواز در زمینه پیشگیری و درمان تب برفکی در شهرستان حمیدیه عملکرد قابل قبولی نداشته است.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 16 April 2016

جواد دغلاوی صبح امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: انتظار می‌رود در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است بتوان اقدامات شایسته‌ای برای رفع مشکلات کشاورزی شهر حمیدیه انجام داد.

وی با اشاره به نزدیک شدن زمان برداشت گندم در مزارع شهرستان حمیدیه از تمامی دستگاه‌های مربوطه درخواست کرد همه تلاش خود برای برداشت به موقع گندم به‌کار گیرند تا کشاورزان به آسانی محصول خود را برداشت و به مراکز تعاون روستایی تحویل دهند.

فرماندار حمیدیه بیان کرد: برداشت به موقع گندم و تحویل آن به مراکز تعاون روستایی سبب می‌شود کشاورزان در سریع‌ترین زمان ممکن بهای گندم خود را از بانک عامل (بانک کشاورزی) دریافت کنند.

وی با ابراز تأسف از عملکرد شبکه دامپزشکی اهواز تصریح کرد: با توجه به گذشت بیش از دو ماه از شیوع بیماری تب برفکی در شهرستان و تلف شدن تعداد زیادی از دام‌های شهرستان، اما متأسفانه دامپزشکی اهواز چه در زمینه پیشگیری و چه در زمینه درمان و غرامت هیچ‌گونه عملکرد قابل قبولی نداشته است.

 دغلاوی تأکید کرد: شبکه دامپزشکی اهواز باید هر چه سریع‌تر تدابیر بهداشتی لازم را برای پیشگیری و درمان دام اتخاذ کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 60 هزار تن گندم یعنی چیزی حدود 25 درصد مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان حمیدیه برداشت شود.

وی در پایان یادآور شد: در شهرستان حمیدیه آمادگی کامل برای تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان وجود دارد و تمامی انبار‌ها آماده خدمات‌رسانی به کشاورزان شهرستان حمیدیه هستند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار