امام جمعه كرج:
نماينده ولي فقيه در استان البرز و امام جمعه كرج با گراميداشت هفته كارگر،اظهار داشت: تشويق مردم به خريد كالاهاي ايراني ، موجب رونق اشتغال، اقتصاد كشور وپيشگيري از بيكاري كارگران مي شود.
کد خبر: ۲۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 30 April 2016
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد مهدي حسيني همداني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كرج با اشاره به اهميت جايگاه كارگر از ديدگاه اسلام و نقش آن در اقتصاد مقاومتي گفت: كارگران عناصر فعال و سختكوش در عرصه اقتصاد و توليد كشورهستند و نقش آنان در رشد وتوسعه كشور بركسي پوشيده نيست.
وي تاكيد كرد كه اگر بخواهيم كارگران كشور بيكار نشوند، بايد شعار ايراني ، كالاي ايراني را بخرد را بطور كامل عملي كنيم .
نماينده ولي فقيه در استان البرز بيان داشت: در روايات و احاديث ديني سفارش هاي فراواني در خصوص اهميت و جايگاه كارگر شده است و بايد زحمت هاي اين قشر را قدر بدانيم.
وي گفت: كارگري مظهر و جلوه اي از كارخداوند بزرگ است زير خداوند تعالي خود به طور دائم در حال تكامل و تكوين در جهان هستي است.
نماينده ولي فقيه با گراميداشت سالروز شهادت استاد شهيدمرتضي مطهري و روز معلم اظهار داشت: معلمي نيز در پيشگاه خداوند از جايگاه والا و رفيع برخوردار است.
وي ادامه داد: خداوند بزرگ نخستين معلم براي تمام كائنات است كه بخشي از تعاليم الهي توسط پيامبران به انسان ها انتقال يافته است.
خطيب جمعه كرج گفت: معلمان بايد تلاش كنند تا نسل ها در جامعه اسلامي به خوبي تربيت شوند.
وي اظهار داشت: تربيت خوب آثار و بركات فراواني به دنبال دارد كمااينكه تعليم نادرست و غير اصولي فساد آور است.
امام جمعه كرج گفت: معلمان بايد با استفاده از شيوه هاي اصولي دانش آموزان را به فراگيري علم و دانش ترغيب و تشويق كنند.
خطيب جمعه كرج در بخش ديگري با تبريك فرا رسيدن 27 رجب سالروز مبعث پيامبر بزرگ اسلام (ص ) اظهار داشت: بعثت رسول اكرم (ص ) در دوران جهل و تاريكي موجب روشنايي جهان هستي شد.
به گزارش ایرنا وي گفت: جاهلان آن دوران موانع زيادي در مسير گسترش دين مبين اسلام ايجاد كردند اما راه به جايي نبردند.
امام جمعه كرج ، پيروزي انقلاب اسلامي در ايران را مبعثي دوباره در درجهان هستي دانست و اظهار داشت: اين انقلاب در تاريكي نظام ستمشاهي چراغي درخشان شد.
وي افزود: امروز اين انقلاب الهي نيز با دشمنان فراواني روبرو است و دشمنان با روش هاي مختلف مانع گسترش اين انقلاب هستند كه يكي از خصومت هاي استكبار در بحث اقتصاد تجلي يافته است.
حسيني همداني گفت: با توجه به خصومت هاي آمريكا نبايد به ارتباط با آن خوشبين بود.
وي راي دادگاه آمريكا براي غارت دوميليارد دلار از اموال ايران را يكي از خصومت هاي دولتمردان آمريكا با انقلاب اسلامي دانست و از مسئولان خواست قاطعانه در مقابل اين اقدام خصمانه ايستادگي كنند.
نماينده ولي فقيه در استان البرز در بخش ديگري از سخنانش بر توجه ويژه به مسايل فرهنگي و ارزش هاي اسلامي در جامعه تاكيد كرد و از مسئولان فرهنگي خواست در بخش فرهنگي با نگاه ديني و اسلامي به رفع آسيب ها و مشكلات بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار