معاون فرماندار شادگان از برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 11 May 2016

نعمت‌الله آلبوغبیش با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی نهادهای متولی در حوزه رسیدگی به امور جانبازان اظهار کرد: به‌صورت منسجم و هماهنگ در جهت حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نوجوانان، جوانان و نسل‌های آینده باید برنامه‌ریزی شود.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از یم هزار و 15 جانباز شادگانی به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز خبر داد و گفت: فرهنگ تکریم و تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا باید برای عموم به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود.

معاون فرماندار شادگان با تأکید بر لزوم استمرار تشکیل جلسات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر دو ماه یک‌بار، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان را به تهیه و تدوین کتاب شهدای شادگان که حاوی مشخصات، محل شهادت و تصاویر همه شهدای شهرستان به‌همراه فرازی از وصیت نامه‌های آنان باشد، مکلف کرد.

وی همچنین بر ضرورت افزایش فعالیت‌های فرهنگی و هنری، سمعی و بصری، برگزاری جشنواره‌‌ها و یادواره‌ها، اجرای برنامه‌های زیارتی و سیاحتی، آموزش و پژوهش و اطلاع‌رسانی عمومی توسط اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی متولی امور فرهنگی شهرستان تأکید کرد.

معاون فرماندار شادگان در پایان تصریح کرد: در روز جانباز همه جانبازان اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و جانبازان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان در سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان ساعت 10صبح مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار