آمار بیکاری در آبادان و خرمشهر از مرز 50 درصد تجاوز کرده است.
کد خبر: ۲۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 12 May 2016
منتخب مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی گفت: شهر آبادان با داشتن جنبه‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، تجاری و بازرگانی می‌تواند به توسعه و آبادانی خوزستان کمک‌های بسزایی داشته باشد.

غلامرضا شرفی با بیان اینکه اولویت اصلی نمایندگان آبادان برنامه ریزی‌های مدون‌ مطابق باچشم اندازهای توسعه‌ششم است افزود: آمار بیکاری در دو شهرستان آبادان وخرمشهر از مرز 50 درصد تجاوز نموده که این رقم پیگیری بحث اشتغال در این دو شهرستان را گوش زد می‌کند.

وی گفت: تفسیر و تبیین قوانین و الزاماتی مانند قوانین بیمه، تعهدات شرکت‌های بیمه گذار و دست‌یابی به استاندارد امنیت برای استفاده از آب‌های آزاد که مشمول زمان شده و هیچ گونه ارتباطی با نوع کار کارگزاران جامعه شهری آبادان ندارد .

منتخب مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی  با اشاره به موضوع انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به فلات مرکزی ایران، افزود: برخی پروژه‌ها و تصمیماتی که توسط مدیران کلان کشور اتخاذ می‌شوند بدون مطالعات کارشناسی شده هستند و انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به استان های مرکزی کشور جزء تصمیمات غیر کارشناسی شده مدیران دولتی است.

شرفی با اشاره به همگرایی نمایندگان منتخب استان خوزستان برای دور دهم مجلس شورای اسلامی ، گفت: خوشبختانه همه نمایندگان خوزستان واقف هستند که قرار است به یک مرکز سیاست‌گذاری کلان و تعاملات بین المللی وارد شوند که این مرکز مستلزم داشتن یک برنامه ریزی سازمان یافته بین نمایندگان هر استان است.


باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار