شاگردان عبدالله ویسی به نحوی خود را قهرمان لیگ کردند که هر کارشناسی حتی با بدبینی هم این تیم جوان را شایسته کسب این عنوان می داند.
کد خبر: ۲۲۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 13 May 2016
عصر امروز به صورت همزمان با هشت مسابقه هفته سی ام و آخر لیگ برتر فوتبال با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید.

در حساس ترین دیدار این هفته شاگردان ویسی در استقلال خوزستان موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد تا با شایستگی کامل قهرمان پانزدهمین لیگ برتر فوتبال کشور شوند.

استقلالی های خوزستان در این بازی از حمایت ۵۰ هزار نفری تماشاگران خود در هوای گرم اهواز برخوردار بودند.

تیم استقلال خوزستان که  به نام لسترسیتی ایران شهرت دارد، از نیم فصل دوم لیگ برتر با کسب پیروزی های دلچسب و خوب توانستند بدون هیچ گونه حاشیه ای و در شرایطی که تیم های زیادی در لیگ با هزینه های کلان حاضر بودند، با شایستگی تمام به قهرمانی دست یابد.

شاگردان عبدالله ویسی به نحوی قهرمان لیگ شدند که هر کارشناسی حتی با بدبینی هم این تیم جوان را شایسته کسب این عنوان می داند.


استقلال خوزستان، ارزان ترین قهرمان تاریخ!

یکی دیگر از نکات جالب و البته تامل برانگیز لیگ پانزدهم قهرمانی تیمی بود که یکی از کمترین هزینه ها را برای حضور در رقابتها انجم داده بود.

استقلال خوزستان بین ۱۰ تیم ابتدای جدول لیگ برتر مسابقات ارزان ترین تیم بود، نگاه کنید و ببینید ستارگان این تیم چقدر پول گرفته اند:

حکیم نصاری:۲۸۰ میلیون / رحیم زهیوی:۲۸۰ میلیون / محمد طیبی:۲۸۰ میلیون / میثم دورقی:۲۵۰ میلیون / موسی کولی بالی:۲۵۰ میلیون / عبدالهادی خنیفر: ۲۵۰ میلیون / حسن بیت سعید: ۱۵۰ میلیون / مهدی زبیدی: ۶۰ میلیون / عقیل کعبی: ۱۰۰ میلیون / عاشوری: ۱۳۰ میلیون / جان فزا :۱۲۰ میلیون

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بازیکنانی مثل هادی عقیلی که در تیم سپاهان اخراج شد، به اندازه بیت سعید، زبیدی، عاشوری، جان فزا، عقیل کعبی، نصاری و زهیوی پول گرفته بود، در تیم فوتبال استقلال بازیکنانی مثل امین حاج محمدی شش برابر بیت سعید پول گرفته بود، در تیم پرسپولیس هم بابک حاتمی گرانتر از گرانترین مرد استقلال خوزستان بوده است.


آمار استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم

استقلال خوزستان علاوه بر قهرمانی مقتدرانه در لیگ آمار زیر رکوردهایی را کسب کرد.

با ۳ باخت به عنوان کمترین تیم بازنده لیگ، با ۱۴ گل خورده به عنوان کمترین گل خورده میان تیم ها و با تفاضل گل ۱۹ بهترین تفاضل گل لیگ پانزدهم را به دست آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار